Az ballib áfium ellen való orvosság

Góg és Demagóg fiai

Góg és Demagóg fiai

Európa bombázása

Avagy hogyan kövessünk el harakirit?!

2022. március 04. - Gógita

 

 

(Wesel német város 1945-re 97%-ban megsemmisült a szövetséges szőnyegbombázások következtében. Illusztráció.)

Putyin azt hitte, ha odavág egy nagyot, lebombáz pár száz katonai célpontot, győz. Az ukránok feladják, tárgyalás, sorok rendezve, béke és mennek a dolgok tovább. Nem így lett.

Hitler azt hitte, ha bombázza Londont, Nagy-Britannia kiszáll a háborúból, mert úgy sem az ő háborújuk, miért vállalnának be sok veszteséget? Főleg otthon. Nem így lett.

Az angolok azt hitték - máig -, köztük a Németország szőnyegbombázásáért felelős Sir Arthur Harris (akit a háborúban „Bomber Harris” vagy „Butcher Harris” néven ismertek), hogy ha magát a népet, a civil lakosságot bombázzák, és komplett városokat radíroznak le a föld színéről (Drezda és sok tucat másik), akkor az ellenállás megtörik, Németország feladja. Nem így lett.
("Csodás" filozófia ez egyébként: "Stanley Baldwin brit miniszterelnök már 1932-ben ezt mondta az alsóházban: „Az egyetlen védekezés a támadás, és ez azt jelenti, hogy több nőt és gyereket kell gyorsabban megölni, mint az ellenség, hogy megmentsük magunkat.” Nem de? Csak, hogy nem működött! És lám, nem az oroszok találták ezt fel...)

Lehetne hosszan sorolni.

Ha van tanulság ezekben, akkor az az, hogy a szőnyegbombázás NEM MŰKÖDIK! Nem éri el a kívánt célt. Egyre jó: TOTÁLIS ROMBOLÁSRA és arra, hogy majd visszakapjuk adott esetben, ha változik a széljárás.

A szankciók politikája is egy szőnyegbombázás. Biztosan lehet vele kárt okozni, de nem biztos, hogy a kívánt célt is elérjük vele.
És amiben nagyon különbözik a valós területbombázástól, az az, hogy AZONNAL visszaüt! Arra is, aki kiszabja. 
Éppen ezt látjuk ma itthon és Európában.

Miközben Oroszország Ukrajnát bombázza, Európa önmagát!

Az oroszok ellen bevetett szankciók szinte mindegyike érint más országokat is. Európa, Ázsia, de még Afrika is, rengeteg nyersanyagot, alkatrészt, készterméket, búzát és egyebet IMPORTÁL mind a két országból. Alig van nagyobb európai cég, amelynek ne lenne valamelyikben vagy mindkettőben gyára, üzeme, beszállítója, bankja, befektetése, pénze.
Amiket most ELBUKNAK! (De nem ám csak a tulajdonosok, - "rohadt tőkések, oligarchák, kit érdekel" - hanem az összes "kisember", akik ezeknél a cégeknél dolgoztak, tartották a pénzüket, vették a részvényeiket, vagy a termékeiket...!!!)

A Telex oldalán egy autóipari cikkben sorolják vég nélkül, hogy melyik európai autógyár mennyit bukik el éppen. Mekkora piactól esik el, hány gyárat kell bezárniuk, mennyi embert elküldeniük, mennyi pénzt buknak el. És ez csak egy iparág! De a bankoktól a mezőgazdaságig szinte nincs olyan terület, amelyet ne érintenének a háború miatt villámgyorsan - talán túl gyorsan és nem eléggé átgondolva? - elrendelt szankciók.

Csak egy kis részlet a cikkből:

"A német VDA autóipari képviselet szerint a német márkák mintegy negyvenkilenc üzemet tartanak fenn Oroszországban és Ukrajnában, vagyis nincs olyan nagy márka köztük, amelyet nem érint a mostani háborús helyzet. Szintén a képviselet nyilatkozta az Automotive News Europe-nak, hogy Németország tavaly 4100 autót exportált Ukrajnába és 35600-at Oroszországba, ahol a német gyártók 170 ezer autót gyártottak, elsősorban a helyi piacra.

A BMW körülbelül tizenkétezer autót szerelt össze tavaly az oroszországi Kalinyingrádban, ahol több mint 20 éve működik együtt orosz partnerével, az Avtotorral. A moszkvai székhelyű AEB iparági szövetség szerint tavaly közel 47 ezer új BMW-t adtak el az 1,6 milliós orosz piacon, ám a bajor márka teljesen beszüntette az értékesítést a háború kezdetét követően. Hasonló lépésre készülhet a Mercedes is, amely 25 ezer autó előállítására képes gyárat működtet Moszkvától északnyugatra, Jeszipovóban, illetve 44 ezer új autót adott el tavaly a helyi piacon. Bejelentették, hogy több más gyártóhoz csatlakozva egymillió eurót adományoznak a háború által érintettek támogatására, a cégcsoporthoz tartozó Daimler Truck pedig már február 28-án közölte, hogy felfüggeszti minden üzleti tevékenységét Oroszországban, egyúttal keresi annak lehetőségét, hogy miként szabadulhat meg a Kamaz teherautógyártóban meglévő 15 százalékos részedésétől. A Jaguar és a Land Rover, illetve a Volvo és a General Motors szintén felfüggesztette autóeladásait, de várhatóan az összes jelentős nemzetközi márka követi őket a sorban.

A Volkswagen-csoportnál is lavina indult, miután múlt héten bejelentették, hogy átmenetileg leállítják a legfontosabb, napi 1200 autó kapacitású villanyautó-gyárat Zwickauban. A korábban a Trabantok szülőhelyeként ismert üzemben olyan modellek készülnek jelenleg, mint az ID3, az ID4, az ID5, illetve az Audi Q4 E-tron és a Cupra Born. A cég közleményében szintén a nyugat-ukrajnai beszállítók kiesésére hivatkozott, ezen belül szintén a kábelköteg-készletek kimerülésére, illetve az utánpótlás akadozására."

 

Azt hiszem nem kell külön szájba rágni senkinek, hogy a TOTÁLIS szankciók politikáját messze nem csak a célzott ország, Oroszország szívja meg, de nagyon, hanem EGÉSZ EURÓPA is! Benne mi is.

Ahogy a magyar miniszterelnök fogalmazott: máris fizetjük a háború árát, és még fogjuk is egyre jobban. Pedig NEM A MI HÁBORÚNK!

Ezt a józan többség belátja, tudja.Tegnap publikált cikkében Vona Gábor is leírta, hogy ez nem ukrán-orosz háború valójában, hanem USA-Oroszország háború! (Sokan ezt mindig is tudtuk. Kárpátaljaiak az első nap már azt nyilatkozták, hogy ez "nagypolitika", vagyis nemzetközi, nem - csak - az ukrán-orosz nemzetek közötti, hanem a nagyhatalmak szkanderezése. Sőt, főleg az. Elég megnézni a háborúig vezető utat, hogy kik és hogyan kövezték ki?!)

Csak az USA, még proxi háborút folytat. Azaz mással végezteti el a piszkos munkát. Az ukránokkal. Más micsodájával veri a csalánt, ahogy itthon mondjuk. (Ezt persze jól előkészítette a múlt években, mondjuk Majdan és a puccs sem csak úgy lett, és az ukrán kormányzat eddig is az irányítása alatt állt.)

De csak tegyük fel az ősi klasszikus kérdést: cui prodest? Kinek az érdeke?

Kinek származik ebből a konfliktusból haszna? Kinek üzlet, ki fog ebből politikailag és anyagilag is megerősödve kijönni? Kinek a területét nem bombázzák szét éppen? Kinek a gazdaságát nem érintik jelentős mértékben a szankciók?
Az EU/Európa nyer? Nem. Sőt, lásd az idézett cikket és a valós helyzetet Európában és itthon. Itthon, ahol már csak egy bank bedöntése miatt is százezrek állnak sorba a pénzükért. És nem mindenkit kártalanít majd az OBA sem teljes mértékben. És mi is gyártunk ugye autókat! Amíg van miből. De, ha Németországban is leállnak, mert nincs alkatrész, nincs alapanyag, akkor itt is lefognak. És ez csak egy-két iparág. Sorra kerül a többi is.
Máris VESZTÜNK a háborún, és nem azért, mert minket is bombáznak az oroszok.

Oroszország nyer? Nem. Sőt!
Ukrajna nyer? Éppen szétverik. Ha nyer is később valamit, pl. gyorsabb bejutást az EU-ba, vajon az így megéri-e majd nekik?

Aki BIZTOSAN nyer, az az USA! Politikailag és gazdaságilag is. A hegemóniája stabilizálódik.

Kína nagyon figyel és tanul ebből. És ők jó tanulók, tehát profitál majd belőle.

A vesztesek sora: Oroszország, Ukrajna, EU/Európa.
Az elsők a háború és a szankciók miatt, az EU meg a totálisra dagasztott szankciók miatt, amelyeket magunkra is, a saját vállalatainkra, gazdaságainkra és népeinkre IS kiszabtunk!!!

Öntökönlövés? Harakiri? Pirruszi "győzelem"? Jól megadjuk most Oroszországnak?
Hát igen.

A világháborús szőnyegbombázások egyértelmű tanulsága volt, hogy nem érték el a céljukat! 
Azon kívül, hogy leromboltak teljes városokat, országokat, és megöltek velük százezreket, CIVILEKET!!!, nem voltak jók semmire. Arra nem, hogy az ellenfél feladja.

A szőnyegbombázós - talán ész nélküli - szankcióáradat hatása sem lesz jobb, nem lesz eredményesebb. Igen, rombolni, tönkretenni lehet vele országokat, népeket, de nem ettől fogják feladni, nem ettől fogunk győzni.
Ami viszont nagyon más a szankciós háború és a szőnyegbombázás között az az, hogy ezt nem csak akkor "kapjuk vissza" (bár Putyin már belengette!), ha az ellenfél elég erős és visszabombáz. Hanem AZONNAL! És úgy, hogy MAGUNK OKOZZUK MAGUNKNAK!

Európa most önmagát bombázza és önmagát is szankcionálja. Úgy szenvedünk brutális háborús károkat máris, hogy nincs is nálunk háború!

Putyin hülye volt, hogy belekezdett és bombáz. Putyin azt hitte...
De vajon a mi európai vezetőink okosak, amikor rohannak bombázni, MAGUNKAT is? Mert azt hiszik, hogy...

Oké, jogos a kérdés, hogy de akkor mégis mit kellene, kellett volna tennünk? Nézni karba tett kézzel a háborút?
Nem tudom. Csak véleményem van: nem lett volna szabad ELJUTNI A HÁBORÚIG!!! 
És bár most hevesen tagadják, hogy ezért a nyugat és az USA is felelős, szeretnék elhitetni, hogy Oroszország magával árnyékboxolva indította el a háborút, de ez mese, a tények, a folyamat, az út, amin eljutottunk ide, visszakereshető az újságokból. (Tudom, tömegeknek az a valóság, amit a véleményvezéreik mondanak. De ez egy másik probléma.) 

Ami biztos: mind a konkrét fegyveres háborúval, mind a szankciós háborúval GYENGÜLÜNK! Európa veszít!
És, hogy mekkorát, az még csak ezután fog kiderülni. És fájni fog. Mindannyiunknak.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kuntakinte100.blog.hu/api/trackback/id/tr5417771678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapi2021 2022.03.04. 15:01:10

Ha egy üzlet beindul: lehet még fokozni a végtelenségig. Európa szépen magára vette a vezeklőövet ÖNKÉNT és ügyesen veri magát a korbáccsal is!
Csak még nem imádkozik!
MAJD FOG! Fogunk. :-(

www.portfolio.hu/global/20220304/putyin-elkepeszto-beszedet-mondott-mintha-fogalma-sem-lenne-miert-bunteti-mindenki-oroszorszagot-531061?utm_source=portfolio&utm_medium=push-notification&utm_campaign=push

Tapi2021 2022.03.04. 15:04:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Mire gondolsz?
Rosszabb szankciókra? A COCOM-listára? ??? Hidegháborúra?

Tapi2021 2022.03.04. 15:19:11

Puzsér megmondja:

"Az ukrán és az uniós jog egyáltalán nem harmonizál, még a működőképes kapcsolat nulladik lépéséhez kellő munka sincs elvégezve. Mit tenne ez ügyben az Európai Unió? Felfüggesztené az uniós jogot? Vagy Ukrajna függesztené fel az alkotmányát, amelyet óriási véráldozatok árán épp most védett meg?

Még Ukrajna győzelmes honvédő háborúja esetén is fennáll a Krím félsziget és Kelet-Ukrajna problémája, ami az ország csatlakozása nyomán azt jelentené, hogy az államszövetség egyik tagja részben idegen megszállás alatt, részben meg polgárháborúban áll. Kezelhető probléma volna-e ez annak az intézményrendszernek, amelyen az utóbbi évtizedekben az uborka nem kellő görbülete is kifogott? Kezelhető probléma volna-e ez annak az intézményrendszernek, amely nemhogy Putyin illiberális birodalmával, de Zuckerberg médiabirodalmával sem bír szembeszállni, amely nemhogy a határait, de még polgárainak az adatait sem tudja megvédeni?

Ukrajna uniós tagságának jelenleg nincs realitása, s ha mégis van, akkor nagyobb a baj az Unióval, mint bárki is képzelte.

Ha tényleg ennyiből áll felvenni az ukránokat, ahogy az európai politikusok demonstrálják, akkor erre eddig miért nem került sor? Minden hivatkozás hazugság volt? Csak a vérontás és a médiahisztéria hiányzott?"

index.hu/velemeny/2022/03/04/hany-csepp-ver-es-hany-kattintas-nyitja-az-unio-bejaratat-/

evilwolf 2022.03.04. 15:32:05

Barom emberiség mindig szétbaxxa amit korábban felépített.
Nem érdemli meg a Földet.

Tapi2021 2022.03.04. 15:39:24

@evilwolf: Valószínűleg nem sok olyan év volt a töriben, amikor valahol ne zajlott volna háború, vérontás, területért, erőforrásokért, hatalomért.
Most itt éppen egy pufferzónáért. Pár éve az olajért, a Közel- és Távol-kelet feletti ellenőrzésért. Vagy, csak, hogy fogyjon a lőszer, mert csak nem állhatnak le a fegyvergyárak... Tök mindegy. :-(

Tapi2021 2022.03.04. 15:41:31

@evilwolf: De ez, hogy a felek készek ÖNMAGUKAT IS gallyra vágni! Hát ez már a diliház kategória.

Tapi2021 2022.03.04. 17:12:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Értem. Hát az senkit nem érdekel. Addig, amíg a háborús bűnöket elkövetők a győztesek és az erősek. :-(

A 2. Vh-ban az oroszok annyit követhettek el, amennyit akartak. Mert akkor szövetségesek voltak és a nyugat seggét mentették. Most meg...
Ez van.

Ezt tanulja most Putyin Oroszországa.

John Doe3 2022.03.04. 20:29:11

Tényleg ilyen sötét itt mindenki?! Oroszország támadta meg Ukrajnát, és pusztítja a civil lakosságot. Nem EZ a háborús bűntett? Vona Gábor nem egy orákulum, ugyanúgy elítélem az USA-t, amikor Vietnámot támadta, mert nem tetszett neki az ottani rendszer.

Visceroid 2022.03.04. 20:35:45

Ok, tehát mondjuk ki: Putyin lassú volt és figyelmetlen. 2013-ban a Majdanon. Hagyta, hogy odáig fajuljanak a dolgok, a szellem akkor szabadult ki a palackból, most pedig egyre nagyobbra nő. Persze a másik két próbálkozásnál már észbe kapott, de akkor már késő volt. Persze lehetne nagyobb is a baj, de Ukrajna sem kicsi. Szóval a kérdés amit fel kell tennie Európának és a világnak így több mint 30 évvel a rendszerváltás után, hogy mégis mi történt akkor? Pár papírral elintéztek egy olyan államszövetséget, amit több tíz évig fegyver tartott egyben? Nem úgy megy az! Én már akkor vártam valamiféle fegyveres konfliktust, persze ami késik nem múlik. Nem létezik egypólusú világrend, pláne nem lehet ilyen gyorsan váltani, és ez mutatja meg magát most.

Gógita 2022.03.04. 21:00:04

@John Doe3: Szorosan véve maga a háború nem háborús bűn. A háborúnak vannak szabályai. Ha azokat megszegik, az lehet háborús bűn.
Elméletben.

Gyakorlatban azonban az erőseket és győzteseket soha nem kéri számon senki. USA kipipált mindent ami szabályszegés, és számonkérték egyszer is? Bushékat pl. számonkérte bárki, hogy casus bellit hamisítottak Irak megtámadásához? Guantanamóért, lengyelországi illegális börtönökért???
Erről ennyit.

Szerintem minden háború elkerülhető lenne, az a bűn, ha nem kerülik el, pedig lehetne.

Ilyen ez a mostani is. De Irakot meg kellett támadni? Veszélyeztette az USA-t? Szíriát? ... Szintén nem. Elkerülhetőek lettek volna, csak nem akarták elkerülni. :-(

HaCS 2022.03.04. 21:02:16

Az óriási különbség a valódi, és a gazdasági bombázás között, hogy az utóbbit egyszerű részben visszavonni. A teljes visszaépítés persze nehezebb, idő, és bizalom is kell hozzá, de nem lehetetlen.

Ezáltal a gazdasági szankciók képezhetik későbbi tárgyalások alapját, a szétlőtt templomok, elhunyt vagy megcsonkított áldozatok már nem.

A gazdasági szankciók nehézségeket okoznak, a szőnyegbombázások meg halált, és pusztulást.

Összemoshatod a kettőt, de én százszor inkább az előbbit választom, minthogy egyszer is megzapasztaljam az utóbbit.

Neked is ezt tanácsolom.

Gógita 2022.03.04. 21:08:48

@Visceroid: Miért Magyarországgal nem ugyanazt csinálták? Hogy papíron elosztották? "Lerajzolták" és körbevágták egy ollóval?

Megcsinálják, akivel meg lehet.
Afrikában vonalzóval is húztak határokat, tök mindegy volt, hogy hol, kik, milyen területen élnek.
Ez (is) a nyugat!

Amit most csinálnak az is merő képmutatás. Amikor ők rendben vannak, a háború égbekiáltó bűn és gonoszság. Ha nincsenek rendben, simán mennek és levernek bárkit, bárhol! Akkor az a háború mindig jogos és erkölcsös.

Gógita 2022.03.04. 21:29:13

@HaCS: Olvasd el rendesen! Nincs összemosva a kettő!

A cikk arról szól, hogy a szankció kétélű fegyver, és éppen azt látjuk, hogy magunkat szívatjuk szét. Állnak le komplett iparágak! ÓRIÁSI veszteségeket okozunk magunknak is éppen. És miért is?

A gondolatmenet alapja az idézett Telexes cikk volt, amely igen konkrétan bemutatja, hogy máris mekkorák a veszteségek, már egyetlen iparágban is, és még csak egy hét telt el. És még nem is háborúzunk.

És megérdemelte ezt Ukrajna? Hogy szolidaritásból bedöntsük az európai gazdaságokat sorra? És ki tudja mi jön még? Megéri Ukrajnáért? Miért? Olyan klassz, demokratikus jogállam?
Afganisztánért, Irakért... miért nem aggódott senki ennyire?

Miért más egy menekülő afgán gyerek, mint egy menekülő ukrán? ... Stb.
Mert messzebb él(t)? Mert nem európai? Mert más bombázta ki az otthonából?
És azt a mást nem lehet bírálni ezért? Mert ő mindig jogosan bombáz? ...

Sok érdekes kérdés van itt.

De a fenti írás most arról szól, hogy egy egyelőre pár napos háborús konfliktus miatt, két vitázó ország konfliktusa miatt, amibe belemásztunk - miért is? - máris olyan intézkedéseket hoztunk zsinórban, amelyekkel magunkat is megszívatjuk. Nem kicsit.
Miért ekkora és ilyen gyors, szinte hisztérikus és ész nélküli a reakció?

És miért jutottunk el ide? Csak az oroszok miatt? Csak az ő hibájukból? Meghallotta bárki az ő igényeiket? Amelyek egy része lehet, hogy jogos is? Lehet, hogy mindenkinek a KEVESEBB FEGYVER és rakéta Európában lett volna az érdeke, nem az egyre több??? Növelve a feszültséget és a veszélyt, mindannyiónk számára?!

ulpius66 2022.03.04. 21:37:10

Nincs egy értelmes ember ott fenn a NAGY MAGAS EU-ban aki felfogná, hogy nem helyes a háborúra adott EU-s válasz?

Gondolom hasonló a helyzet, mint a gender-ideológia elfogadásánál.....aki ellent mond a fősodornak, AZ FASISZTA!

ITT IS MINT A BIRKÁK EGYMÁSRA LICITÁLNAK A SZANKCIÓKKAL, MERT ÉN NAGYOBB SZANKCIÓT VAGYOK KÉPES KITALÁLNI!!!!!

TÉNYLEG, MINT A BIRKÁK, MENNEK EGYMÁS UTÁN MÉG VÉLETLENÜL SEM TÖRŐDVE A VALÓSÁGGAL.....

MIT VÁRNAK A SZANKCIÓKTÓL??????

MAJD AZ OROSZOK MEGDÖNTIK PUTYINT VAGY KIVONUL UKRAJNÁBÓL?

Gógita 2022.03.04. 21:40:09

Az ilyen beszólogatás pl. milyen már? A hölgy hirtelen úgy emlékszik, hogy jól bántak eddig a magyar kisebbséggel? A jogtipró nyelvtörvényük pl.??? És ő szól be? :-( (Miközben a kárpátaljai magyarok most is TŐLÜK RETTEGNEK, nehogy rajtuk vezessék le a feszültségüket! Már nyilatkozni is félnek a magyar sajtónak, nehogy "megtalálják" őket az UKRÁNOK, mert esetleg "rosszat" mondtak. Értsd olyat, ami nem tetszik nekik!!!! És ő szól be nekünk?) :

index.hu/belfold/2022/03/04/nepop-ljubov-ukran-nagykovet-orban-viktor/

CSOKKI MÁLNA 2022.03.04. 21:42:02

Na ezt nem tudná soha megcsinálni a Gery..:))) youtu.be/OfUFSa7S1xY

Gógita 2022.03.04. 21:45:01

Az USA felülbírálta a saját hisztérikus, dezinformációt terjesztő nagykövetségét!:

" Az amerikai külügy töröltetett egy bejegyzést az atomerőmű megtámadásáról

Az amerikai külügyminisztérium azt kérte az Európában működő külképviseleteitől, hogy ne osszák meg azt a bejegyzést, amelyet a kijevi nagykövetség tett közzé a zaporizzsjai atomerőművet ért támadásról, amely után tűz is kiütött.

A kijevi amerikai nagykövetség bejegyzésében azt írták, hogy az erőmű elleni támadás kimeríti a háború bűncselekmény fogalmát, majd hozzátették, hogy ezzel még súlyosabb következményei lettek „Vlagyimir Putyin rémuralmának”.

Erre a bejegyzésre reagált most az amerikai külügyminisztérium, amely állítólag az összes európai képviseletnek elküldte az alábbi üzenetet:

Mindenkinek üzenjük: ne osszák meg a Kijevi Nagykövetségnek az arról szóló üzenetét, hogy háborús bűn a létesítmény bombázása. Ha már megosztották, akkor pedig vonják vissza a bejegyzést, amint csak lehetséges.

Mindez jelentheti azt, hogy az amerikai külügy nem biztos abban, hogy a háborús bűn megállja a helyét, vagy azt is, hogy abban nem biztosak, hogy az oroszok állnak az akció mögött. A Guardian emlékeztetett arra, hogy az oroszok azt állították: ukrán szabotőrök okozták az erőműnél kiütött tüzet. "

ulpius66 2022.03.04. 21:45:06

Az EU az Egyesült Államokkal közösen újabb Oroszország elleni szankciókra készül

Erről Ursula von der Leyen és Antony Blinken beszélt Brüsszelben.

Az Európai Unió kész újabb szankciókat elfogadni Oroszországgal szemben, ha Vlagyimir Putyin elnök nem állítja le az ukrajnai háborút – közölte Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság elnöke pénteken a 24.hu szerint.

Tudjuk, hogy ez a konfliktus még korántsem ért véget, és – hogy nagyon világosak legyünk – készek vagyunk további szigorú intézkedéseket hozni, ha Putyin nem hagyja abba, és nem fordul vissza az általa kirobbantott háborúból – idézi a lap von der Leyent, aki Antony Blinken amerikai külügyminiszterrel találkozott Brüsszelben.

Az EP elnöke hozzátette: mostanra több mint 40 ország „részben vagy teljesen” csatlakozott a szankciókhoz, és ez „bizonyítja a globális közösség eltökéltségét az invázió elutasítása mellett”.

Antony Blinken elismerését fejezte ki az Európai Uniónak az Oroszországnak adott válaszáért, és azt mondta: az Unió erős, egységes és cselekszik.

„Ha megengedjük, hogy az elveinket büntetlenül megsértsék, azzal megnyitjuk Pandora szelencéjét a világ minden sarkában, és ez újra és újra és újra megtörténhet” – fogalmazott Blinken. Az amerikai külügyminiszter arra is figyelmeztetett, hogy az ukrajnai háborúnak „nem egyhamar lesz vége”, az Egyesült Államoknak és az európai országoknak pedig határozott nyomást kell gyakorolniuk Oroszországra mindaddig, amíg véget nem ér."

Gógita 2022.03.04. 21:50:36

Az ilyen elmeroggyantak is sokat segítenek onnan a biztos távolból a konfliktus megoldásában. Ettől Putyin bizonyára kevésbé érzi magát, magukat fenyegetve! És hamarabb lesz megoldás. :

" Egy amerikai szenátor szerint Putyin kivégzése az egyetlen megoldás

Lindsey Graham dél-karolinai republikánus szenátor csütörtök esti Twitter-üzenetében azt írta, hogy merényletet kellene végrehajtani Vlagyimir Putyin orosz elnök ellen.

Van egy Brutus Oroszországban? Vagy esetleges egy sikeresebb Stauffenberg ezredes az orosz hadseregben? Az egyetlen megoldás az, ha Oroszországban valaki leszedi ezt az embert

– írta Lindsey Graham, visszautalva a Caesar és Hitler elleni merényletekre. Hozzátette: ha valaki ezt vállalná, akkor azzal az országának és a világnak is nagy szolgálatot tenne. "

CSOKKI MÁLNA 2022.03.04. 21:53:11

Az EU reakciója az orosz támadásra: youtu.be/PuZ24VBrbO4. :)

Gógita 2022.03.04. 21:59:21

@ulpius66: De még, ha meg is döntenék - ez is egy lehetséges forgatókönyv -, addigra mi is, egész Európa is letolt gatyával fogunk itt állni! EURÓPAI cégek sora ZÁR BE éppen!!! :-(

Meg éppen itthon kell tartanunk a búzát, mert ki tudja mi jön??? Ez normális?

És mi nem is vagyunk benne a konfliktusban. Mi lesz, lenne, ha igen, ha belecsúszunk? Ukrajna szeretné!!! (Lásd a linkelt ukrán nagykövet szövegét!!! Persze, mert nekik az lenne a jó, az az ÉRDEKÜK! Hogy a fél világ beszálljon MELLETTÜK. Mert olyan jó fejek.) A magyar ellenzék is szeretné!!!

Muhammad Balfas 2022.03.04. 22:13:16

A realitás az, hogy a háború után az oroszok elcsatolják a Dnyeperen túli részeket, a maradék részen pedig egy hozzájuk lojális kormány kerül hatalomra, és mindenki szépen elfelejti az egészet..

Muhammad Balfas 2022.03.04. 22:16:17

@antiindex: Vagyis szted a NATO nem képes megvédeni a tagállamait.

antiindex 2022.03.04. 22:16:37

@ulpius66: "MAJD AZ OROSZOK MEGDÖNTIK PUTYINT VAGY KIVONUL UKRAJNÁBÓL? "

több lehetőség is van:

1) valamelyik oligarchája megöleti Putyint, mert már nem tudja elviselni, mennyit szopik miatta
2) a béketárgyaláson megegyeznek, és bizony kivonulnak Ukrajnából
3) az orosz gazdaság annyira összeomlik, hogy nem tudják ellátni a hadsereget, Putyin katonái ott fognak éhen dögleni Ukrajnában

Gógita 2022.03.04. 22:18:56

@ulpius66: Blinkenéknek, az USA-nak, inkább mélyen hallgatniuk kellene. Hány szuverén országot is támadtak meg és romboltak le csak az elmúlt harminc évben???

Irakot pl. köztudottan hamisított vádak alapján?

Hány civil, gyerek halt meg ezekben, amerikai vagy szövetséges fegyvertől???

És Blinken még örül is, hogy Európa megszívatja magát. (Pedig ők kavartak ott Ukrajnában, és ők lesznek a haszonélvezők is. Mi meg gyalogolunk egy durva gazdasági válságba.)
Más szerszámával verik és még az üzlet is az övék.
Naná, hogy örül. Erősödik az amerikai dominancia, és gyengülnek az ellenfelek. Igen, az EU is az. Nem csak az oroszok. Az EU a Pax Americana része. Tudnunk kell a helyünket.

Bidét meg mindenki leírta már, most szárnyalhat, mint háborús elnök, aki megmenti a világot a gaz Putyinhitlertől.

antiindex 2022.03.04. 22:20:27

@Gógita: pedig bizony az az egyik legkönnyebb megoldás, ha az egyik oligarchája megöleti Putyint.

antiindex 2022.03.04. 22:21:33

@Gógita: látom, te jobban szeretnél egy orosz katona előtt letolt gatyával állni.

birkamenet 2022.03.04. 22:23:50

@Gógita: "És mi nem is vagyunk benne a konfliktusban. Mi lesz, lenne, ha igen, ha belecsúszunk? "

orbánod halállistáján ott van 43 ezer covid halott.

Most meg felvett rá 300 ezer kárpátaljai magyart, akikre szarik, hogy mi történik velük. rbán minden nap megüzeni nekik, hogy hagyják békén, ő ki akar maradni az ő bajaikból.
Persze a szavazataikat azért küldjék jad neki áprilisban!

A következö lépése az lesz, hogy amikor áprilisban bukik, akkor behivja Putyin seregét (hiszen akkor már úgyis szomszéd ország lesz) és leszámol 2 millió ellenzékivel.

Muhammad Balfas 2022.03.04. 22:23:53

@antiindex: Mondjuk ennél azért sokkal valószínűbb, hogy Zelenszkij nem éri meg március idusát..

pista18721 2022.03.04. 22:24:30

@Muhammad Balfas:
euculti.blog.hu/2021/04/26/teraszozas_a_szolidaritas_szembe_kopese?full_commentlist=1#c40185952
Azt már tisztáztuk, hogy Petri hülyeséget mondott. Ami az IQ-ját is minősíti. Az egy másik kérdés, hogy neked milyen rasszista előítéleteid vannak a menekültekről. A valóság az, hogy a menekült is találhat állást, lehet foglalkoztatni, szerződéssel, még hasznosabb is, mint egy focikapus edző, aki végül is kézzelfogható hasznot nem hoz a társadalomnak. Szemetet a focisták vagy koncert-látogatók, de saját tapasztalatom, hogy maraton futók egy csomót hagynak hátra. A menekültek közül meg sokan éppen szemétválogatóban dolgoznak. Úgyhogy a rasszosta pofádat befogod, te kis náci selejt!

birkamenet 2022.03.04. 22:24:58

@Gógita: "Hány szuverén országot is támadtak meg és romboltak le csak az elmúlt harminc évben??? "

Na nevezd meg őket te orbán segglakó.

Muhammad Balfas 2022.03.04. 22:28:03

@birkamenet: MZP rajzolt célkeresztet a kárpátaljai magyarok homlokára, amikor azt mondta róluk, hogy oroszbarátok.

Gógita 2022.03.04. 22:28:20

@Muhammad Balfas: Hogy ma mi a realitás, azt nagyon nehéz megjósolni. A bábuk dőlnek, de ki tudja kié, merre?

Én csak attól parázok, hogy gazdaságilag belegebedünk ebbe, főleg a saját magunk által egyre duzzasztott szankciókba. Amelyekkel a saját cégeink sorát döntjük be éppen. :-(

(Ukrajnáért, mert annyira megérdemlik. )

Gógita 2022.03.04. 22:31:11

@antiindex: Igen, ezek is lehetséges forgatókönyvek! Ez a három, amit felsoroltál.

Muhammad Balfas 2022.03.04. 22:32:04

@antiindex: A Krím megszállásakor meg az volt a “realitás”, hogy a szankciók miatt Putyin legkésőbb 2016-ra megbukik.

Gógita 2022.03.04. 22:37:32

@antiindex: Esetleg orosz katonanő előtt! :-) (Rossz vicc, bocs. Ebben a helyzetben.)

Legyen nagyon gyorsan vége. És békésen, tárgyalásokkal, ne újabb aknákat lerakva.

Meg azelőtt, hogy bezár az összes autógyárunk és ezrek kerülnek az utcára. Aztán mások is követik őket.
Mert számunkra most ez az igazi veszély, nem az orosz katona.

TSandor Toth 2022.03.04. 22:45:03

Az EU megbszhatja a szankcióit. Az EU tagjainak többsége NATO tag is. Azért léptek szövetségre, hogy a tagjait megvédje -közös erővel - külső támadásoktól segítséget nyújtson természeti katasztrófák esetén stb. De a minimum amit a tagok elvárnak a NATO-tól mint szervezettől, hogy a tagjait ne hozza nehezebb helyzetbe annál amiben esetleg már vannak! Na mármost ha a NATO stratégái kényszerítették ki az oroszok támadását azzal, hogy csalogatták, hitegették az ukránokat a NATO tagsággal akkor sikerült magunkra borítani az asztalt levesestől ekcájgostól. Ha viszont ez nem volt tervezve akkor a stratégák baromira elszámolták magukat! Tulajdonképpen a végeredményt tekintve tök mindegy melyik verzió a valós a NATO mehet a pcsába a bunkó stratégáival.Putyin amióta hatalmon van Oroszországban, azt szajkózza: NE bővítsétek a NATO-t kelet felé mert az közvetlen fenyegetést jelent számunkra! Azt már én teszem hozzá ugyanolyan bunkó stratégái vannak neki is mint nekünk a NATO-ban.
Ugyanakkor ne felejtsük el azt az egyszerű tényt sem, hogy van a NATO-nak két nem Európai tagállama is akik pont leszrják, hogy velünk itt Európában mi történik. Egy a lényeg: fogyjon a fegyver és a hadianyag. Az, hogy néhány ezer ember meghal kit érdekel. Amúgyis szűkségünk van hősökre akikért majd gyertyát gyújthatunk és emlékezhetünk rájuk és megnyugodhatunk, hogy mennyivel jobb nekünk mert Ők hősi halált haltak de mi tovább halgathatjuk a Junker , Stoltemberg , von Leyen és hozzájuk hasonló senkik ostobaságait.
A székelyek tudják a tutit: a medve nem játék! Szerintem ezt nyugateurópában még mindig nem értik. Mert ha értenék akkor szólnának a táncoslábú stand up comedy-snek, hogy egyezzen meg a macival és nem hal meg feleslegesen az a sok ember. Persze nehéz lenne megmagyarázni , hogy olyan egyezséget "sikerült" kialkudni amit ha egy hónappal előbb tesz meg eleve nincs háború. Ezért "kell" a végsőkig kitartani!
Nemelég, hogy szomszédok de még rokonok is! Hogy lesz ebből béke?

Muhammad Balfas 2022.03.04. 22:45:18

@Gógita: Az egész gerjesztett Facebook forradalomra Európa destabilizálása miatt volt szükség. Menekültekkel lett eláraszva, illetve az oroszokkal kialakult status quo is meg lett bolygatva, elásva a viszály magvát. Sztem ha Hillary nyer 2016-ban, korábban indult volna háború Ukrajna miatt.

Gógita 2022.03.04. 22:51:47

@birkamenet: "Most meg felvett rá 300 ezer kárpátaljai magyart, akikre szarik, hogy mi történik velük. "

Tehát szerinted, ha hagyná őket belerángatni a háborúba még jobban - mert így is elviszik őket az ukránok katonának! - azzal tenne értük többet?!
FRÁSZT!
A ti nulla felelősséggel nyilatkozó politikusaitok sodorják őket veszélybe! Mert hergelik az UKRÁNOKAT a magyar kormány ellen, és ezzel áttételesen az ottani magyarok ellen is! Azzal pl., hogy "mi vinnénk nektek fegyvereket, sőt, mások gyerekeit is elküldenénk hozzátok harcolni, de Orbán bezzeg nem",mert ő "Putyin-pincsi...stb. ! EZ A HERGELÉS és az ottani magyarok VESZÉLYEZTETÉSE!

Nem véletlenül mert beszólni az ukrán nagykövet asszony sem. Mert ő is hallja az ellenzéki nyilatkozatokat. És nyilván az érdeke az lenne, ha egész Európa beszállna mellettük a háborúba.

Pedig a nyelvtörvény, meg a sok évtizedes magyarellenességük után, bölcsebb lenne hallgatnia és megköszönni a támogatást, amit most igen komoly volumenben kapnak tőlünk.

De csak hívj fel egy kárpátaljai magyart és kérdezd meg, hogy kik megnyilvánulásai veszélyeztetik őket!!!
Rajta!

antiindex 2022.03.04. 22:52:43

@Gógita: "Legyen nagyon gyorsan vége. "

a szankciók ezért vannak. ha te ezzel nem értesz egyet, megmutathatod, hogy hogyan vetsz véget ennek gyorsan! például odamehetsz, Putyin pofájába vágni, hogy fejezze be a háborút, aztán megnézzük, hogy eredményesebb vagy-e a szankcióknál!:) vagy a másik: Putyin elé állsz letolt gatyával, hátha akkor befejezi a háborút!

antiindex 2022.03.04. 22:57:19

@Gógita: "De csak hívj fel egy kárpátaljai magyart és kérdezd meg, hogy kik megnyilvánulásai veszélyeztetik őket!!! "

eleve elég idióta vagy, ha neked fel kell hívnod a kárpátaljai magyart, hogy megtudd, hogy Putyin háborúja fenyegeti őt. nekem ehhez nem kell felhívnom.

Corvus69 2022.03.04. 22:58:01

Ennyi birkát egy rakáson, van egy ötletem szervezettek birkamenetet az EU szankciók ELLEN, sőt támadjátok is meg egyből ukrajnát segítsetek putykónak a gonosz USA elleni harcában.

Kopasz Szuzukis 2022.03.04. 23:01:06

Ami az orosz oligarchákat illeti, máris itt a mentőöv nekik: az Oroszországból kivonuló cégek vagyonát átveszik az oligarchák. Gyorsított eljárásban.
Ami meg Putyint illeti, nem egy "nagyfiút" regulázott már meg.
Bár nem a szívem csücske a zorbán, de a háborús konfliktusból való kimaradásban maximálisan igazat adok neki. Fogadjuk be a háborús menekülteket, küldjünk ki élelmet, gyógyszert, de egy légpuskatöltényt se.
Affelől se legyen senkinek semmi kétsége, hogy az ukrán "győzelem" esetén az összes, nem ukrán nemzetiségűre kutyavilág vár. Beleértve a Kárpátaljai magyarságot is.

antiindex 2022.03.04. 23:05:10

@Gógita: "Mert számunkra most ez az igazi veszély, nem az orosz katona. "

ti ordibáltatok hetekig, hogy Putyin nem fog támadni. már rég lejárattátok magatokat, Putyin-buzi, mongolFiddióta fasszopók!

Gógita 2022.03.04. 23:07:00

@antiindex: Ha a nyugat nem szól bele, már vége lenne!
Az ideológiai, politikai és főleg anyagi/fegyveres támogatással elhúzzuk a háborút, egyre nagyobbá, véresebbé téve. Ez sajnálatos tény. Több fegyver, nagyobb háború. Nagyobb háború, nagyobb tétek, és több halott és több szétlőtt város. Sokkal több.
Putyin nem készült nagy és hosszú háborúra, ezt minden mértékadó elemző elmondja.

Szóval, amíg olajat küldünk oda, egyre többet, poroltót meg nem...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.03.04. 23:09:37

Már vártam egy ruszkiseggnyaló írást. Elkészült végre vitya megrendelésére.

Gógita 2022.03.04. 23:17:47

@antiindex: Semmi ordibálás nem volt! REMÉNYKEDÉS volt, hogy nem lesz háború. Ugyanis mi, veletek ellentétben BÉKEPÁRTIAK VAGYUNK! És tárgyalás pártiak.

És nem ártana szétnézned, hogy nyugaton is kik nem vártak még háborút, február 23-án sem!
Ócska demagóg vagy. :-(

Akik itt nagyon rugóztak a háborún, hogy törjön már ki végre - két naponta megjósolták, hogy akkor majd most, a Bloomberg véletlenül már ki is hozta a cikket róla, idő előtt!!!!, mert meg is írták előre, hiszen tudták, hogy ez az amerikaiak célja és el is érik. Szisztematikusan lépkedtek erre a sakktáblán. A Bloombergnél meg véletlenül rossz gombot nyomtak meg. HOPPÁCSKA! Lebukta! - az az USA volt! Amely meg is tett érte mindent!
Putyin meg nem volt észnél eléggé, sajnos, hogy ne indítsa el.

Olvass! És lásd, hogyan jutottak el mesterien az oroszok sarokba szorításáig.

pista18721 2022.03.04. 23:19:52

@Muhammad Balfas: kuntakinte100.blog.hu/2022/03/04/europa_bombazasa?full_commentlist=1#c41256486
a realitás az, hogy Putyin elhúz a retkes faszába, frusztrációóját meg azzal vezeti le, hogy seggbebasz téged, te balfasz!

Gógita 2022.03.04. 23:21:21

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Tudod, mifelénk van SAJÁT véleményünk is a dolgokról. Gondolom, meglepő.

És amúgy a cikkhez meg a TELEX cikkéhez mi a hozzáfűznivalód??? Oké, hogy sorra bezárnak az európai autógyárak? Jó eséllyel nemsokára a magyarországiak is, és mehetnek a dolgozók az utcára! Ez szerinted jó? Gondolom, szerinted az.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.03.04. 23:24:04

@Gógita: XD. Igen. Amerika hibája, hogy putyinnak nem áll a cerka.

antiindex 2022.03.04. 23:32:52

@Gógita:

Bayer Csóti: „Annak semmi esélye nincs. Oroszország nem fogja megtámadni Ukrajnát, ezt egy hülye is tudja.”"

444.hu/2022/02/24/oroszorszag-nem-fogja-megtamadni-ukrajnat-ezt-egy-hulye-is-tudja

ez NEM REMÉNYKEDÉS, TE SELEJT, hanem egy hozzád hasonló idióta köcsög nagyképű ordibálása. és utána kurvára nagy leégése.

a CIA és Biden pedig pontosan jósolták meg Putyin tervét, aki már két nappal korábban tervezte a támadást. minden elő is volt készítve. és pontosan Biden bejelentése leplezte le őket, és emiatt halasztottak 2 napot.

24.hu/kulfold/2022/02/24/putyin-mar-hetfon-felvehette-a-haduzenetet/

a Putyin-fasszopó, mongolFidióta, nácik a magyar társadalom legalja, a genetikai selejt.

pista18721 2022.03.04. 23:36:22

@Muhammad Balfas: kuntakinte100.blog.hu/2022/03/04/europa_bombazasa?full_commentlist=1#c41256486
a realitás az, hogy Putyin elhúz a retkes faszába, frusztrációóját meg azzal vezeti le, hogy seggbebasz téged, te balfasz!

Gógita 2022.03.04. 23:37:02

@antiindex: Nem csak Putyin háborúja, hanem a magyar ellenzéki politikusok nyilatkozatai is fenyegetik a biztonságukat, meg az ottani etnikumok békés egymás mellett élését, ebben az igen feszült helyzetben!!!

Az ellenzék a kampány miatt, a belpolitikai előnyszerzés miatt, simán veszélybe sodorja őket! A kormány Putyinozásával, orosz barátságának (valójában a magyar érdekeket szolgáló diplomáciájának) hamis fényben való feltüntetésével, amivel az ukránokban azt a képet gerjesztik, hogy a magyarok valójában az oroszok pártján állnak a háborúban, AMI ORDAS HAZUGSÁG! De a hamis vádak éppen elegendőek a feszültségkeltéshez odaát!!!

Ukrajnában honnan tudnák, hogy itt gyakorló elmebetegek vannak az ellenzékben, akik éppen kormányra szeretnének valahogy kerülni és ezért semmi sem drága nekik?
És komolyan veszik őket. (Mondjuk nyilván ez az érdekük is, hogy mindenkit beugrasszanak a háborúba. Tehát kapóra is jön nekik, amit az ellenzék csinál, hogy zsarolhassanak minket, hogy bizonyítsuk az ellenkezőjét és adjunk fegyvert, katonát!!! Ehhez asszisztál az ellenzék.)

És igen, én felhívtam többeket és beszéltem velük.
Tedd meg te is!

Gógita 2022.03.04. 23:41:28

@Kopasz Szuzukis: "Affelől se legyen senkinek semmi kétsége, hogy az ukrán "győzelem" esetén az összes, nem ukrán nemzetiségűre kutyavilág vár. Beleértve a Kárpátaljai magyarságot is. "

Igen, erre számítanak Kárpátalján! Már nyilatkozni sem mernek. Névvel szinte egyáltalán nem, de már a telefonba sem beszélnek nyíltan!!! Sőt, vannak akik száma elérhetetlenné vált. :-(

Gógita 2022.03.04. 23:47:05

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Még jó, hogy a vén demens amerikaié kemény még! Játszhattok vele. :-)

Gógita 2022.03.04. 23:49:31

@antiindex: "a CIA és Biden pedig pontosan jósolták meg Putyin tervét"

Ez azért volt nekik könnyű, mert a SAJÁT TERVÜK volt!!!
Csak csúszott pár hétig. :-(

Gógita 2022.03.04. 23:54:36

@antiindex: Ha már idecitáltad Bayert:

"Én például nem hittem, hogy Putyin ezt meglépi. Tökéletesen egyetértek Nigel Farage Twitter-üzenetével, jómagam pontosan azt gondolom és azt érzem, amit ő: „Hát tévedtem. Putyin sokkal messzebb ment, mint gondoltam. Ez a 2014-ben kiélezett EU- és NATO-bővítés következménye, nem volt értelme bottal böködni az orosz medvét. Sötét napok ezek Európa számára.”

Igen. Így van. De a történelmi hűség kedvéért tartsunk egy rövid szemlét, kik nem hitték még, hogy ez a háború így eszkalálódik majd, sőt, hogy egyáltalán kitör.

Nem gondolta például a Fitch Ratings:

„A felminősítés lehetőségére utaló eddigi pozitívról stabilra vette vissza Ukrajna »B« államadós-besorolásának kilátását a Fitch Ratings. A nemzetközi hitelminősítő a péntek éjjel Londonban bejelentett döntés indoklásában kifejti: alapeseti előrejelzési forgatókönyve nem számol azzal, hogy teljes körű fegyveres konfliktus robban ki Oroszország és Ukrajna között, de várakozása szerint hosszan elhúzódó erőteljes feszültségre kell számítani, és ebben a környezetben feszesebbé váltak az ukrán gazdaság finanszírozási kondíciói. [...] A Fitch Ratings közölte: az Ukrajna elleni teljes körű orosz inváziót valószínűtlennek tartó alapeseti előrejelzési forgatókönyvet részben az a meggondolás alapozza meg, hogy egy ilyen katonai akcióért Oroszországnak mekkora gazdasági, katonai és geopolitikai árat kellene fizetnie.”

Mindezt a Világgazdaság írta meg, és nem öt éve, hanem most, február 5-én.

És lássuk tovább:

„A német hadsereg volt főfelügyelője szerint Putyin pontosan kiszámolta, mit is hoz neki a tegnap bejelentett csapatvisszavonás, így a sakkhúzással bizonyítani akarja, hogy melléfogtak az amerikaiak, amikor korábban azt közölték, hogy ma indul az invázió. Harald Kujat, aki dolgozott a NATO Katonai Bizottságának vezetőjeként is, a Focus című hetilapnak elmondta, hogy alaptalanok a félelmek, mert Oroszország csupán blöfföl. A támadáshoz ugyanis két dolog szükséges: a megfelelő fegyveres erő, az megvan. Viszont kell a háborúhoz a szándék is, az viszont ezúttal hiányzik. Az, hogy Moszkva ennyi embert sorakoztatott fel az ukrán határon, még nem bizonyít semmit, ezt maga Biden is elismerte. Márpedig ha egy országnak nem áll szándékában lerohanni a másikat, akkor ott még nincs katonai fenyegetés. Ezért felesleges vészmadárkodni – véli Kujat.”

Nos, ez volt tehát egy német vezérkari tiszt véleménye, amit a HVG-ből idéztem, és szintén nem 2014-ből, hanem most, február 16-án.

És messze nincs vége:"...

magyarnemzet.hu/velemeny/2022/02/haboru-es-beke-1-resz

antiindex 2022.03.05. 00:45:20

@Gógita: a Fitch Ratings meg a német volt házfelügyelő tévedése nem menti Bayert, és ettől nem lesz igazad.

Aki még mindig azt hiszi, hogy Biden adta ki az orosz csapatoknak a támadásra a parancsot, az eszeveszett, Putyin-fasszopó elmebeteg.

antiindex 2022.03.05. 00:51:16

@Kopasz Szuzukis: éppen azt látjuk, hogy azok a kárpátaljai magyarok, akik az ukránok elől valahogy harminc évig nem menekültek el, Putyin elől menekülnek. azaz a lábukkal szavaznak, és mondják neked hangosan, hogy úgy szartad pofán magad, ahogy csak lehet.

Putyin sokkal rosszabb a magyar kisebbségeknek is, mint az ukránok.

a Putyin-fasszopó, mongolFidióta, nácik a magyar társadalom legalja, a genetikai selejt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.05. 05:30:22

Tehát a cikkből azt szűröm le, hogy putyin az USA és Soros bábja, úgy manipulálják ahogy akarják. Majd Kína ellen is fordítják, mert rossz minőségű édessavanyú mártás csempésznek a kajájába és ezzel az USA a bolygó urává válik és Soros majd shortolja a Mars vízkészletét is.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.05. 05:33:17

Azért ez rémes, hogy jelenleg matyika a kevesek egyike aki realista. A sok narancstálib fa.sz nem ítéli el a háborút, sőt a nagy hohohorgász még drukkolt is hogy legyen. Nem hogy nem kapjuk meg Kárpátalját, hanem még a maradék magyarság is elmenekül onnan.
Idióták vagytok narancstálibok!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.05. 05:34:38

@Gógita: Látod? Ahogy kiléptél, megjelent az itt leselkedő, blogfüggő matyika. :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.05. 05:37:48

@Gógita: " "a CIA és Biden pedig pontosan jósolták meg Putyin tervét"

Ez azért volt nekik könnyű, mert a SAJÁT TERVÜK volt!!!"

Szóval akkor okosabbak mindenkinél. Fantasztikus ahogy a kisebbségi érzésetekből adódó frusztráltságotok milyen elszólásokat vált ki belőletek.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.05. 05:42:12

@Gógita: Mi sem ugrálhatunk, hiszen Szent István is felnégyeltette Koppányt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.05. 05:45:47

@Gógita: A búza export úgy 60-65 milliárd forint. Ennél többért épített o1g üresen kongó stadionokat.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.05. 06:01:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "S még ennél rosszabb esetek is voltak." - amikor senkinek sem kellettél a gőzfürdőben, mi? :-))

Halibuli 2022.03.05. 06:40:32

Békemeneteken kiképzett magyar rezsipartizánok álcázott banyatankokkal fogják felmenteni Ukrajnát.

kunzoo 2022.03.05. 07:43:00

@Muhammad Balfas:
Fene tudja. 10 napja az volt a realitás hogy nem lesz háború.
Ha már lett, az volt a realitás hogy gyorsan bevonulnak, virágeső.
Egyik sem jött be.

pista18721 2022.03.05. 07:50:20

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"honnan loptad a scriptet amivel hencegsz."

írtad itt:

teveszmek.blog.hu/2021/04/12/_nem_ertunk_a_szep_szobol/full_commentlist/1#c40130654

közvetlenül azután jelentél meg, hogy wildhuntnak válaszoltam ezügyben, amivel ismét elismerted, hogy azonos vagy vele. továbbá:

1) nem tudod linkelni a scriptet a githubon, mert hazudsz és kamuzol

2) olyan hülye vagy, hogy azt hiszed, hogy a githubon van valami script, ami működik pont a blog.hu-ra

3) csak irigy vagy, mert olyan hülye vagy, hogy te még scriptet írni sem tudsz, ezért azt hiszed, hogy mások is biztos lopják a scripteket, ahogy te teszed.

egy totálkáros selejt vagy

kunzoo 2022.03.05. 07:52:43

@Kopasz Szuzukis:
A ruszkik Harkovban ruszkikat ágyúznak. Majd pont a magyarok oktatása erdekli őket.

pista18721 2022.03.05. 07:57:44

@kunzoo: paradigmauj.blog.hu/2021/06/17/meleg_lesz_501?full_commentlist=1#c40727434

hát igen, csak ugye kurvára ellenkező dologról beszélsz:

1) ha egy országban egy zsidógyűlölő írást nem oktatnak a gyerekeknek, mert az antiszemita, itt az író a náci.

2) Ha egy országban a zsidókról szóló írást tiltanak be. Ott a miniFührer a náci.

Ráadásul azt, hogy mit oktassanak a gyerekeknek, egy demokratikus országban nem a miniszerelnök, meg nem kormányrendeletek, és még csak nem is törvények döntik el, hanem a tanároknak vannak erre szolgáló szervezeteik, és azoknak van erről szóló ajánlásuk, amit aztán még az egyes tanárok is mérlegelhetnek. Ez egy demokratikus, szabad ország.

Az nem demokratikus, szabad ország, ahol a miniFührer tiltat be bizonyos könyvek oktatását. Ti is vinnyogtatok volna, ha Gyurcsányék olyan törvényt hoznak, ami mondjuk Wass Albertet kitiltotta volna az oktatásból. Pedig a náci irodalom oktatásának mellőzése helyes dolog, csak jobb, ha ezt a tanárok döntik el, és nem fentről döntik el.

Orbán nem a homofób írásokat tiltotta be, hanem a homoszexualitást megjelenítő írásokat. Orbán tehát egy homofób diktátor fasz. És egyébként még náci köcsög is. Ennyikeh.

pista18721 2022.03.05. 08:10:32

@kunzoo: paradigmauj.blog.hu/2021/06/17/meleg_lesz_501?full_commentlist=1#c40727434

hát igen, csak ugye kurvára ellenkező dologról beszélsz:

1) ha egy országban egy zsidógyűlölő írást nem oktatnak a gyerekeknek, mert az antiszemita, itt az író a náci.

2) Ha egy országban a zsidókról szóló írást tiltanak be. Ott a miniFührer a náci.

Ráadásul azt, hogy mit oktassanak a gyerekeknek, egy demokratikus országban nem a miniszerelnök, meg nem kormányrendeletek, és még csak nem is törvények döntik el, hanem a tanároknak vannak erre szolgáló szervezeteik, és azoknak van erről szóló ajánlásuk, amit aztán még az egyes tanárok is mérlegelhetnek. Ez egy demokratikus, szabad ország.

Az nem demokratikus, szabad ország, ahol a miniFührer tiltat be bizonyos könyvek oktatását. Ti is vinnyogtatok volna, ha Gyurcsányék olyan törvényt hoznak, ami mondjuk Wass Albertet kitiltotta volna az oktatásból. Pedig a náci irodalom oktatásának mellőzése helyes dolog, csak jobb, ha ezt a tanárok döntik el, és nem fentről döntik el.

Orbán nem a homofób írásokat tiltotta be, hanem a homoszexualitást megjelenítő írásokat. Orbán tehát egy homofób diktátor fasz. És egyébként még náci köcsög is. Ennyikeh.

pista18721 2022.03.05. 08:20:56

@kunzoo: paradigmauj.blog.hu/2021/06/17/meleg_lesz_501?full_commentlist=1#c40727434

hát igen, csak ugye kurvára ellenkező dologról beszélsz:

1) ha egy országban egy zsidógyűlölő írást nem oktatnak a gyerekeknek, mert az antiszemita, itt az író a náci.

2) Ha egy országban a zsidókról szóló írást tiltanak be. Ott a miniFührer a náci.

Ráadásul azt, hogy mit oktassanak a gyerekeknek, egy demokratikus országban nem a miniszerelnök, meg nem kormányrendeletek, és még csak nem is törvények döntik el, hanem a tanároknak vannak erre szolgáló szervezeteik, és azoknak van erről szóló ajánlásuk, amit aztán még az egyes tanárok is mérlegelhetnek. Ez egy demokratikus, szabad ország.

Az nem demokratikus, szabad ország, ahol a miniFührer tiltat be bizonyos könyvek oktatását. Ti is vinnyogtatok volna, ha Gyurcsányék olyan törvényt hoznak, ami mondjuk Wass Albertet kitiltotta volna az oktatásból. Pedig a náci irodalom oktatásának mellőzése helyes dolog, csak jobb, ha ezt a tanárok döntik el, és nem fentről döntik el.

Orbán nem a homofób írásokat tiltotta be, hanem a homoszexualitást megjelenítő írásokat. Orbán tehát egy homofób diktátor fasz. És egyébként még náci köcsög is. Ennyikeh.

pista18721 2022.03.05. 08:24:13

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

meltanyossag.blog.hu/2021/08/23/mindannyian_afganisztan_vagyunk/full_commentlist/1#c40866092

itt megint égetted magad, hogy milyen idióta kis blogfüggő selejt vagy.

1 óráig küzdöttél a scripttel, és bizonygattad a scriptnek, hogy nem működhet, hiszen tud neked válaszolni. az "érvedet" a saját hülyeségedre alapoztad: te nem tudtad elképzelni, hogy beleépítettem a scriptbe, hogy a sok tucat álnicked közül egy pár azonos. mivel ezt nem tudtad elképzelni, mert hülye vagy, ezért azt hiszed, hogy ilyen nem is létezhet.

kb. olyan szinten vagy, mint egy benszülött, amelyik azt hiszi a repülőre, hogy madár, mert hát az ő tudásszintje szerint repülni csak az állatok tudnak. na, ez a te "tudásszinted" is. annyira sötét vagy, fel se fogod, ha nálad fényévekkel magasabb civilizációval találkozol, hanem elvitatkozol vele a magad kis benszülött szintjén.

egyébként olyan idióta vagy, hogy azt hiszed, hogy a gép mellett ülók, és tucatszor végigklikkelem az összes hozzászólót, meg szabályosan, pár percenként kommentelek, csak, hogy kikerüljem a recaptchát. ha a gép mellett ülnék, akkor nem várnék több percet egy olyan recaptcha kikerülésére, amit egy másodperc alatt megoldok. ilyen idiótaságot csak te csinálsz.

pista18721 2022.03.05. 08:35:33

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik/full_commentlist/1#c40807522

itt órákig magyaráztad a scriptnek, hogy nem script, illetve, hogy nem működik. sorozatban küldted a választ, és szívattad magadat a scripttel.

de nekem teljesen megfelel, ha te azt hiszed, hogy a script nem script, és egész nap szívatod magad vele. én ezzel elértem a célomat.

nemecsekerno_007 2022.03.05. 09:39:07

Szépen leírtad a lényeget.

Muhammad Balfas 2022.03.05. 09:49:48

@kunzoo: Kérdés, hogy Zelenszkij megéri e március idusát?

Muhammad Balfas 2022.03.05. 09:53:09

@pista18721: Kitiltották volna a Baumgarten-díjas Wass Albertet?

ez a nevem senki 2022.03.05. 10:41:59

@Dzsakudzi Dzsenifer: 1. a nyetflixen kúrja a bumped gabot rikanna "pocakján"

tegnap egész nap a legnagyobb betűtípussal a lap tetején:

Az oroszok által elfoglalt Herszonban már erőszakolják a nőket

a hírben meg ez:

Nincsenek biztonságban a herszoni nők – nyilatkozta a CNN-nek egy Szvetlana Zorina nevű 27 éves helyi nő. – Az ismerőseim mondták, hogy egy 17 éves lányt megerőszakoltak a katonák, majd a rémes cselekedet után meg is ölték

nemecsekerno_007 2022.03.05. 10:45:42

@pista18721: Mennyibe kerül egy halott ukrán? 1 Bitcoin?! És egy halott orosz?!?

pista18721 2022.03.05. 10:56:19

@nemecsekerno_007:

demieeert.blog.hu/2021/06/22/de_miert_lett_a_ner-magyar_szotarban_a_gyaloglas_is_ellenzeki_szitokszo?full_commentlist=1#c40742090

"Csaj maradjon meg a jókedved"

Nekünk a jókedvet az ilyen mongolFidióták biztosítják, mint te. Ti vagytok a magyar selejt.

nemecsekerno_007 2022.03.05. 11:01:39

@pista18721: És neked mennyit ér egy halott szláv? Pár Bitcoin-t?!

pista18721 2022.03.05. 11:17:17

@nemecsekerno_007:

kaleidoscope.blog.hu/2021/05/23/gyorsjelentes_a_hazai_egeszsegugyrol?full_commentlist=1#c40669216

idióta vagy. nem dolgozik Magyarországon vagy 7 milliárd ember, de nem ettől rossz az egészségügy, hanem mert Orbán 10 éve bassza szét.

1000 milliárd forintot bele lehetne tenni:

1) pár stadion árából
2) Mészáros összes lopásából
3) Paks II töredékéből, Paks II ugye külön csőd lesz
4) A Budapest-Belrád vasútból

minden ostobaságra van Orbánnak pénze, csak a fontos dolgokra nincs. mert Orbán egy pszichopata geci. és te is.

Arcade Macho 2022.03.05. 11:17:35

az autoiparrol irtal a cikkben
ugyanakkor kis hazank mar bejelentette, hogy a gabonaexportot letiltotta

oroszok a mutragya exportot is letiltottak, ha nem kell masnak az orosz ipar termeke akkor ne egyenek

pista18721 2022.03.05. 11:27:14

@ez a nevem senki:

pestiflaszter.blog.hu/2022/02/24/olyan_kis_cuki_medve_biztos_nem_fog_tamadni?full_commentlist=1#c41236608

ha már így felhoztad, és pofán szartad magad.

Putyin, amikor ezt a kommentet írtad, több, mint 300 ezer embert nyirt ki

Ukrajna csak valamivel többet, mint 100 ezret

Orbán, mint tudjuk 40 ezernél többet

ha viszont 1 millió lakosra vetíted, akkor Orbán messze lekörözi Ukrajnát és Putyint, amelyek kb ugyanott vannak.

ráadásul az orosz adatok nyilvánvalóan hamisítottak, hiszen 2021 július és szeptember között minimum 2 hónapig szinte teljesen pontosan 800 ember halt meg naponta. ami nyilván azért volt, mert Putyin ennyit írt elő maximumnak.

Putyin és Orbán fasszopói elmebeteg genetikai selejtek. ti vagytok az emberiség legalja

nemecsekerno_007 2022.03.05. 11:40:50

@pista18721: Neked mennyit ér meg egy halott szláv? Véres lesz a kezed Matyika.

Gógita 2022.03.05. 12:13:52

@antiindex: "Aki még mindig azt hiszi, hogy Biden adta ki az orosz csapatoknak a támadásra a parancsot, az eszeveszett, Putyin-fasszopó elmebeteg. "

És ki hitte ezt? Senki.

Azt hisszük inkább, meg látja is aki nem teljesen hülye, hogy egyedül az USA érdeke ez a háború. És egyedül ők a világcsúcstartók háborúk kirobbantásában, casus bellik hamisításában, puccsok szervezésében és nem tetsző kormányok elleni hangulatkeltésben.
Tagadod ezt?
Akkor a valóságot tagadod!

Mindent megtettek azért, és szisztematikusan, hogy az oroszokat sarokba szorítsák.

Ha nem lennél elvakult, te is látnád ezt.

"Henry Kissinger, az amerikai külpolitika máig magasan legkiemelkedőbb alakja már 2014-ben, az Euromajdan-válság idején megjövendölte: ha a nyugati külpolitika célja nem az ország két részének megbékítése és az, hogy Ukrajna híd legyen az oroszok és Európa közt, hanem az a stratégiai cél, hogy a nyugati részt a keleti orosz blokkal szemben egyoldalúan támogatva még inkább sarokba szorítsák Moszkvát, annak nagyon hamar tragikus következményei lesznek. Igaza lett. "

index.hu/velemeny/2022/02/27/kgst-orszagkent-szerepelunk-a-medve-halallistajan/

ulpius66 2022.03.05. 12:19:49

@Gógita:

Mikor baszod már ki innen ezt a vadbarom Berendel Matyikát?

Csak szétkúrja a blogod..... az antiindex és a pista akárhány nevekben is... semmi szükség nincs itt erre a vadbaromra van rajta kívül is épp elég....

Előre is köszike!

Gógita 2022.03.05. 12:22:13

@antiindex: "éppen azt látjuk, hogy azok a kárpátaljai magyarok, akik az ukránok elől valahogy harminc évig nem menekültek el, Putyin elől menekülnek"

Látszik, hogy rohadtul nem tudsz erről semmit, csak fantáziálsz. Beszélj már légyszi a kárpátaljai magyarokkal!

Az UKRÁN behívók elől menekülnek, hogy ne nekik kelljen meghalniuk egy háborúban, amihez semmi közük, meg az UKRÁNOK esetleges bosszúja elől, amit a frusztráltság, feszültség és az esetleges, de valószínű háborús vereség válthat ki belőlük, és ahogy szokták, azt a kisebbségeken vezethetik le.

Nem érted, fel sem fogod, mi történik, ahogy az egész ellenzéki bagázs. :-(

ez a nevem senki 2022.03.05. 12:23:38

"A mariupoli városi tanács szerint elhalasztották a civil lakosság evakuálást a városban, mert szerintük az orosz fél nem tartja be a helyi szinten érvényben lévő, ideiglenes tűzszünetet"

a náci rezsim élő pajzsnak használja saját lakosságát

ulpius66 2022.03.05. 12:23:42

A ballibsik újra elővett kedvenc dezinformációs módszere, már régen is bevált most újratöltik......

Kitalálnak valami eszement vadbaromságot.... de ezt hírként mégsem tudják beadagolni a "jónépnek" EZÉRT A HÍR ELÉ ODABIGGYESZTIK, HOGY ILYEN ÉS ILYEN (egyebekben szélsőségesen liberális) KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÓ JÓL KIKUTATTA, HOGY "és utána jön az álhír".......

RÉGI JÓL BEVÁLT BALLIBSI MÓDSZER!!!!

Gógita 2022.03.05. 12:27:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: " A sok narancstálib fa.sz nem ítéli el a háborút"

De igen, mindenki elítéli, ne hazudozz!

Csak látjuk mások felelősségét is benne. Ahogy értelmesebb amerikaiak is látták már évekkel ezelőtt is, mire vezet az a politikai, amit az USA tudatosan csinált:

"Henry Kissinger, az amerikai külpolitika máig magasan legkiemelkedőbb alakja már 2014-ben, az Euromajdan-válság idején megjövendölte: ha a nyugati külpolitika célja nem az ország két részének megbékítése és az, hogy Ukrajna híd legyen az oroszok és Európa közt, hanem az a stratégiai cél, hogy a nyugati részt a keleti orosz blokkal szemben egyoldalúan támogatva még inkább sarokba szorítsák Moszkvát, annak nagyon hamar tragikus következményei lesznek. Igaza lett. "

Gógita 2022.03.05. 12:30:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nem a búza ára miatt tartják vissza a búzát, hanem, hogy legyen kajád, ha még nagyobb lesz a gebasz!

ulpius66 2022.03.05. 12:30:45

A ballibsi közvélemény-kutatk természetesen ugyanezt eljátsszák a "PÁRTOK TÁMOGATOTTSÁGA" mérésekor is......mindig felülmérik a ballibsiket.......utána meg jön a magyarázat, hogy azért tévedtek ekkorát, MERT A JÓNÉP FÉLT NYILATKOZNI, HOGY A KORMÁNY-TÁMOGATÓI!!!!

EZEK A BALLIBSI "KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÓK" (HHAAAAAHAAAAAA....) NEM KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÓK, HANEM KÖZVÉLEMÉNY-MANIPULÁTOROK!!!!!!!!!

HA LENNE VÉR A PUCÁJÁBAN A KORMÁNYNAK, AKKOR FELÁLLÍTANA A MÉDIATANÁCS MINTÁJÁRA EGY KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÓ TANÁCSOT IS, AMELY ELLENŐRIZNÉ A KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÁSOK MILYENSÉGÉT!!!!!!!!
(teljesen nyilvánvalóan semmilyen "kutatás" nincs a ballibsi közvélemény-kutató eredmények mögött!!!!!!!)

Gógita 2022.03.05. 12:33:10

@pista18721: "Ráadásul azt, hogy mit oktassanak a gyerekeknek, egy demokratikus országban nem a miniszerelnök, meg nem kormányrendeletek, és még csak nem is törvények döntik el, "

Valójában de. A politika határozza meg minden országban, hogy mit oktassanak, mit nem.

ulpius66 2022.03.05. 12:36:25

hvg.hu

"Egyre több helyen tartóztatják fel fegyvertelen civilek a bevonuló orosz csapatokat"

Mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a náci ukrán katonák a civileket hajtják az orosz tankok elé!!!!!
(próbálnák nem feltartóztatni... akkor az ukrán nácik lőnék le őket.....)

Gógita 2022.03.05. 12:36:46

@pista18721: "Orbán nem a homofób írásokat tiltotta be, hanem a homoszexualitást megjelenítő írásokat. "

Nem igaz ez sem. Nincsenek betiltva az LMBTQ írások.

Csak, nem népszerűsítheted mások gyerekeinek, ha a szülők erre nem adnak neked engedélyt.
Egyébként is el a kezekkel a gyerekeinktől!

Gógita 2022.03.05. 12:43:36

@ez a nevem senki: Lassan több, mint egy napja tartja az Index kiemelt nagybetűkkel a címlapon ezt, hogy Herszonban erőszakolják a nőket. Nincs ott, hogy állítólag! Csak már bentebb a cikknél.
Ahol az is kiderül, hogy egyetlen egy nő rakta ezt fel a netre, akinek van egy ismerőse, aki HALLOTTA VALAKITŐL, aki hallotta valakitől, és amit senki más nem erősítette meg!!!

Nem dezinformáció, meg manipuláció az Indextől nyilván.

Gógita 2022.03.05. 12:49:50

@ulpius66: Itt-ott törlöm, főleg az ismétléseket meg a nagyon gyűlölködőket. Csak, nem tudom mindig nézni, ki, mit ír. Letiltani meg nem akarok egyelőre senkit.

ulpius66 2022.03.05. 12:50:35

"Török Gábor szerint már lehet, hogy nem is a választási győzelem a cél a pártok számára"

Ja!

Teljesen nyilvánvalóan azért öltek milliárdokat a pártok a választásba, hogy vereséget szenvedjenek!

NEM AZÉRT FOGTAK ÖSSZE A SZOCIALISTÁK-KOMMUNISTÁK-FASISZTÁK-LIBERÁLISOK-ZÖLDEK ÉS EGYÉB ABERRÁLTAK, HOGY BÁRMI ÁRON, DE ELHAJTSÁK A PATÁST?

ulpius66 2022.03.05. 12:52:21

@Gógita: "Letiltani meg nem akarok egyelőre senkit."

Jótanács!

Ezzel a vadbarom Berendel Matyival kivételt tehetsz!
(úgyis újabb névvel felbukkan majd....... én előre szóltam....)

Gógita 2022.03.05. 12:55:31

@ulpius66: Felpörgött a nácizás, minden oldalon, írok is róla egy posztot nemsokára. :-)

ulpius66 2022.03.05. 13:02:22

A "náci" az összesen annyit jelent, hogy NEMZETI......

A német Nemzeti Szocialista Munkáspárt (németül Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei NSDAP) nevéből.....

pista18721 2022.03.05. 13:03:10

@ulpius66:

szeka.blog.hu/2022/02/26/ukrajnai_haboru_tortenelmi_lecke_a_fiuknak?full_commentlist=1#c41245902

"MIT TETT A NATO "

az előbb azért hisztiztél, hogy a nato beavatkozott, most meg azért, hogy nem avatkozott be a Jugoszláv háborúba. legalább azt döntsd már el, te Putyin.fasszopó, mongolFidióta selejt, hogy miért sírsz! úgyis hülye vagy, meg ostobaságok miatt sírsz, de legalább te tudd, hogy mi a bajod, mert innen csak az látszik, hogy még te se tudod, csak ordibálsz össze-vissza!

Gógita 2022.03.05. 13:08:35

Ilyen az europeer Ukrajna (nem véletlenül rettegnek tőlük a kárpátaljaiak, akiket nagyon könnyen megvádolhatnak árulással, hiszen "külföldiek"!!! És erre a magyar ellenzék még alapot is ad nekik, amikor orosz-barátsággal vádolják őket!!! a magyar ellenzék konkrétan életveszélybe sodorja az ottani magyarokat az ilyen nyilatkozatokkal!!!):

"
Ukrajnában elkezdtek tisztogatni a hazaáruló politikusok között?
akis(s)dani
akis(s)dani
követés
2022.03.05. 12:58

Meghalt az Ukrán Biztonsági Szolgálat (SZBU) őrzetében Denyisz Kirejev politikus, aki a majdani események előtt több fontos pénzügyi tisztséget is betöltött. Az ukrán titkosszolgálat hazaárulással vádolta.

Erről Olekszandr Dubinszkij, a kormányzó Nép Szolgájának parlamenti képviselője számolt be először a Telegram-csatornáján. A képviselő szerint a pénzügyi szakember Kirejev egy oroszbarát ukrán oligarcha embere volt.

Az Obozrevatyel ukrán hírlap felhívja a figyelmet, hogy fényképek bizonyítják, Kirejev az első ukrán–orosz tárgyalásokon ott ült az asztalnál az ukrán oldalon, de az ukrán elnöki hivatal által kiadott delegációs listán már nem szerepelt a neve. Nem világos, hogy Kirejev mit vétett, de az SZBU hazaárulással vádolta. "

pista18721 2022.03.05. 16:05:16

@Gógita:

kuntakinte100.blog.hu/2022/03/04/europa_bombazasa?full_commentlist=1#c41256462

látom, te jobban szeretnél egy orosz katona előtt letolt gatyával állni.

a Putyin-fasszopó, mongolFidióta, nácik a magyar társadalom legalja, a genetikai selejt.

pista18721 2022.03.05. 16:15:59

@ulpius66:

kuntakinte100.blog.hu/2022/03/02/vesztes_haboru?full_commentlist=1#c41251810

"PUTYIN MEGTETTE A MEGELŐZŐ CSAPÁST UKRAJNÁRA!!!!! "

mert ugye Ukrajna 2014-ben elfoglalta a Krímet és a Donbast, és már kezdett veszélyessé válni, ugye?

Ja nem, hanem már megint letagadtad a jó édes kurva anyádat is, te Putyin-fasszopó, mongolFidióta selejt! Te mindenféle szégyenérzet nélkül bemondod a valóság totális ellenkezőjét.

Putyin nem megelőző csapást mért, hanem Putyin van itt Hitler szerepében, és Anschlussokat csinált, csak az ukránok utálják, mint a szart, és nem sikerült.

a Putyin-fasszopó, mongolFidióta, nácik a magyar társadalom legalja, a genetikai selejt.

pista18721 2022.03.05. 16:22:51

@Gógita:

kuntakinte100.blog.hu/2022/03/04/europa_bombazasa?full_commentlist=1#c41256404

"És miért is?"

Mert az orosz katona fasza a seggedben kurvára sokkal jobban fájna. Azért. De ti idióták nem fogjátok fel, ti mindig csak akkor kezdtek el sírni, ha már ott van a fasz a seggetekben.

a Putyin-fasszopó, mongolFidióta, nácik a magyar társadalom legalja, a genetikai selejt.

pista18721 2022.03.05. 16:37:10

@Gógita:

kuntakinte100.blog.hu/2022/03/04/europa_bombazasa?full_commentlist=1#c41256576

"De csak hívj fel egy kárpátaljai magyart és kérdezd meg, hogy kik megnyilvánulásai veszélyeztetik őket!!! "

eleve elég idióta vagy, ha neked fel kell hívnod a kárpátaljai magyart, hogy megtudd, hogy Putyin háborúja fenyegeti őt. nekem ehhez nem kell felhívnom.

a Putyin-fasszopó, mongolFidióta, nácik a magyar társadalom legalja, a genetikai selejt.

Gógita 2022.03.11. 20:38:46

@pista18721: A frusztrált, nacionalista ukránok jelentik rájuk a fenyegetést. Plusz az, hogy Amerikának semmi sem drága és addig szorítja az oroszokat, amíg el nem égünk az atomtól. :-(
süti beállítások módosítása