Az ballib áfium ellen való orvosság

Góg és Demagóg fiai

Góg és Demagóg fiai

Oroszország vesztett

Csak még nem tudja vagy nem tudja, mi tévő legyen.

2022. március 02. - Gógita

 

Azt mondják egy kép felér ezer szóval. Bizony ez sokszor igaz. Itt van ez a fotó is. Az ENSZ ülésén az összes jelenlévő képviselő felállt az orosz külügyminiszer, Szergej Lavrov videós beszéde alatt és kivonult a teremből. Szó szerint faképnél hagyták a világ legnagyobb és egyik legerősebb államának külügyminiszterét.

 

Ki hitte volna ezt még néhány hete, napja? Izmozásnak indult az oroszok és az amerikaiak között - ezt csinálják, ha kell, ha nem a világháború óta, haladó hagyomány -, Ukrajnában éppen, aztán addig sakkoztak, hogy Oroszország sarokba szorult. Vagy úgy érezte.

Putyin úgy döntött, a végső eszközhöz nyúl, a fegyverekhez. A számok neki kedveztek.Sokkal nagyobb hadsereg, atomarzenál... Egy sok éve zűrzavaros, széthúzó, velejéig korrupt Ukrajna. Az orosz államiság bölcsője, a Kijevi Rusz. Eleve sok millió orosz lakossal. Mi baj lehet? 
Nyilván az ukránoknak is tele a hócipőjük az oligarchákkal, akik minden megtermelt hasznot kivittek az országból az utolsó hrivnyáig, a nép vegetál, szegény, azzal, hogy tízmillióan mentek el pár év alatt az országból, mert reménytelennek látják az ottani boldogulást. Plusz látják, hogy kavar ott náluk Amerika, csal el választásokat, csinál puccsot, mert az érdekei éppen azt diktálják, csak úgy, mint egy banánköztársaságban, csak úgy, ahogy szokták. ...

Ezt gondolták az oroszok. Vagy hitték.
Bemegyünk, pár nap alatt rendet teszünk, a nép megijed, majd átáll, sőt, belátják, hogy nekik is ez a legjobb...

Rosszul hitték.

Néhány nap alatt kiderült, hogy hiába az erő, hiába a nagy hadsereg, és hiába nyerhetnének akár katonailag, ha az ukránok nem akarják, ellenállnak a végsőkig, és ami a lényeg: HA AZ EGÉSZ VILÁG ELLENÜK FORDUL! 

Ezt a háborút nem a csatatereken veszítik majd el. Hanem már elveszítették, a médiában, a világ közvéleménye előtt és politikailag is.

Lásd a fotót! A közöny, a hátat fordítás, a megvetés és a kirekesztés az igazi vereség.

Hiába bírná még a hadsereg, hiába lehet még hadonászni az atommal, hiába nem roppantotta meg még a sok - példátlanul sok! - szankció az országot. Mert 2022-ben nem ez számít. Nem a nyers erő. Nem a túlerő. Nem az akarás.
Sok minden kiderült most. Kiderült, hogy amit egynek lehet, azt mástól nem tűrik el. Kiderült, hogy hiába van meg a magad igaza is, ha nem jól képviseled, ha nem tudod jól kommunikálni. Hiába vagy erős, ha NINCSENEK SZÖVETSÉGESEID. Hiába tudsz elindítani egy háborút, ha nem tudod jól befejezni. Háborút indítani könnyű. Befejezni nehéz. Az indításról te döntesz, a befejezésbe már mások is bele fognak szólni.

Kiderült, hogy az ellenfeleknek lehet, hogy már katonákat sem kell bevetniük, elég önteni a fegyvert, lőszert egy kitartó népnek, elég totálisan elszigetelni a világtól, kirekeszteni minden globális rendszerből (lásd: SWIFT), és elég ha elérik, hogy neked legyen "rossz sajtód". És nem nyerhetsz! 

A narráció, a "jó" sztori a minden! Az nyer, akinek jobb a sztorija. Jobb a sajtója.
Hiába van neked is egy sztorid a saját népét évek óta lövető államról, a kisebbségeket tipró nyelv- és egyéb törvényekről, az ellenségeid nyomulásáról és fenyegetéséről feléd, hogy körbevesznek fegyverrel, támaszpontokkal, rakétákkal... és ez nem csak rád veszélyes, hiába igaz mindez. Mindez is.
Ha a másik fél, felek sztorija jobb. Ha jobban fel tudják építeni, jobban el tudják adni.

És ez történik. Ez történt.

És, hát szögezzük le: HIBÁZTÁL!
Hiba volt a fegyverekhez nyúlni, háborút indítani. Nyilván úgy érezted, nincs más választásod, nincs más eszközöd, sarokba lettél szorítva, és senkit nem érdekel te mit akarsz?! Jogosak-e az igényeid?
És tényleg nem. Senkit nem érdekel. Ez van. Ez is egy tanulság. Hiába vagy nagy, nem te fújod a passzát szelet. Nagy vagy, de sebezhető. Agyaglábú óriás. Ez is kiderült.

Hiába vagy az egyik legerősebb.
Nem gondoltad volna, talán pár napja még az ellenfeleid sem, hogy ez ma már nem számít, nem elég. Ez egy globalizált világ. Senki sem sziget, ezer szállal kapcsolódnak össze a gazdaságok, és ezeket a szálakat el is lehet vágni! És igen, a másik is sérül, de te sokkal jobban.

És egyszer csak hátat fordítanak neked, nektek az emberek.
És ez a vég. Még akkor is, ha nem veszed észre vagy nem érted, ne látod még be.
Mert még ott a nagy sereg. De minek?
Kilőni még több rakétát? Minek? Még több rombolás, több értelmetlen halál. Minek?
Ennek vége. Ebből nem lehet már jól kijönni. Hátat fordítottak neked. A világ fordított hátat.
Nincsenek szövetségeseid. Még Kína is csak figyel, hogy vajon mi lesz veled, mert abból tanul! Tanulja, hogy mi lenne vele is, hasonló helyzetben. Hogy mennyit kell még edzenie, hogy lépjen. Hogy gondos előkészítés nélkül nem megy. 
Tanul. A te buktádból és abból, ahogy Amerika csinálja a maga háborúit. Azt támad meg, akit csak akar. Azt rohan le, akit csak akar. Ott tart fenn illegális és minden jogot megcsúfoló börtönöket, kínzóhelyeket, ahol csak akar. Addig tart ott embereket vádemelés és ítélet nélkül fogva, ameddig csak akarja...
Miért?
Mert elhiteti az emberekkel előre, eladja nekik, hogy ez a jó, ez a helyes, hogy NEKI VAN IGAZA!
Hiába vagy erős, az erő nem minden. Ha nem tudod eladni a sztoridat.
Ha nem veszik meg a sztoridat arról, hogy neked van igazad. Neked is. És, hogy mások is hibáztak - naná, nagyon is -, hogy ezt együtt hoztátok össze. Az ukránoknak, az oroszoknak, és Európának, akik mind veszítenek, mind veszítünk most, ki az életét, ki a vagyonát, ki a befektetéseit, a pénzét, mert megdrágult minden.

Ezt a balhét már te fogod elvinni. (Meg mi is, így vagy úgy.)

Hát ennyi.
Bukások jönnek és fontos tanulságok.
A háború NEM MEGOLDÁS! Legyen ez az első és legfontosabb tanulság! (Ezt Amerika is tanulgatja.)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kuntakinte100.blog.hu/api/trackback/id/tr4117769588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midnight coder 2022.03.03. 13:21:03

@bordon: Na ja, az úgynevezett libaralizmus elég szelektív az úgynevezett emberi jogok elismerésével kapcsolatban. Leginkább azokat védi, amik kényelmesen védhetõk a fejlett országokban. Az például, ha valaki virágcserépként nevezi meg a nemi identitását, az borzasztó bûn ha emiatt lehülyézik. Ahogy az is, ha Pl. egy fehér ember négert játszik el egy filmben vagy egy színdarabban (fordítva persze nem, de ez azért nem rasszizmus ugye). Viszont az, hogy valaki nem használhatja az anyanyelvét a szülõföldjén, ha hátrányosan különböztetik meg ha egy adott kisebbség tagja, az a derék "liberálisok" szerint nem probléma. És fel sem merül, hogy emiatt egy ember jóval kényelmetlenebbül érezheti magát mint az, akit lenégerereznek. Persze, mert ha ez probléma lenne, akkor Pl. a katalánok esetében is az lenne. Vagy a szlovákiai magyaroknál. És még nagyon sok helyen, sok-sok lábujjra kellene rálépni. Sokkal kényelmesebb inkább azt mondani, hogy ez az egész nem probléma.

Na most, ha a liberrált európai politika nem lenne ennyire szelektív, akkor az ukránoknak is meg lehetett volna mondani nyíltan, hogy amíg szopatjátok a nemzetiségeiteket addig nincs EU, nincs NATO, nincs semmi. És akkor lett volna lehetõségük dönteni, hogy mit is akarnak. És persze akkor Putyin bácsinak sem lett volna ez ürügy a támadásra. Vagy, ha az ukránok annyira nemzetállamot akarnak csinálni ott is, ahol kisebbségben vannak, akkor maradjnak a ruszkik érdekszférájában, és akkor megint nem lett volna háború.

Etniez 2022.03.03. 13:26:02

@midnight coder: "És persze akkor Putyin bácsinak sem lett volna ez ürügy a támadásra"

Jaj, ezt a faszságot ne plz :D Ürügy a támadásra a képzelt NATO-tagség és atomfegyverek.

A népírtásos narratívát még az oroszok is elengedték mára, mert védhetetlen hülyeség.
Ukrajnát akkor nem támadták volna meg, ha oroszbarát kormánya maradt volna. Ennyi. Minden más magyarázat hülyeség.

midnight coder 2022.03.03. 13:37:35

@Etniez: "Gáz. Nekik érdekük, hogy minét többet fizessünk."
Mert azt hiszed te, hogy ha az amcsik teszik rá a kezüket az orosz és környéki olajra akkor majd kevesebbet fizetsz?

Mindenesetre örülhetsz, nem lesz ruszki atomerõmû. És ha a ruszkik a kínaiaknak adják el ezentúl a naftát akkor villany sem nagyon. Legalábbis borult idõben, vagy éjszaka. Vagy bedurrantanak a németek egy-két szénerõmûvet, és mi is elkezdjük lignittel termelni a delejt a mátrában.

midnight coder 2022.03.03. 13:41:21

@Etniez: Na de mi is a különbség a ruszkik számára az oroszbarát és a nem oroszbarát között? Belépés a NATO-ba? Ha annyira fiktív ez a fenyegetettség, akkor ez miért is zavarná õket? A ruszkiknak amúgy is jóval több területük van, mint amit be tudnak lakni, nem hiszem hogy a földért harcolnának. Az már inkább zavaró lehet, ha van ott egy rohadt nagy terület, szép nagy orosz kisebbséggel akit szívatnak, és akik ezért fel is lázadtak. Ebben a helyzetben Putyin elég nehezen teheti meg, hogy azt mondja hogy ez nem zavar minket, és nem támogatjuk a lázadókat az ukrán hadsereg ellen.

Etniez 2022.03.03. 13:46:35

@midnight coder: Ez egy nagyon csapkodó hozzászólás volt, tele érvelési hibákkal, nem is reagálok, ha nem baj,

A másikra: ha el akarod hinni, hogy az a néhány orosz miatt indított háborút Putyin (Kelet-Ukrajnát mér régen leszakította, ahol a sok orosz él), akkor higgy benne, én öreg vagyok más a mesékhez.

Nem ismerek rád, te ennél azért jobb gondolatokkal szoktál előjönni, mindegy.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 13:53:08

@arthurthedent:

"Ja, és milyen faszányosan bejött neki! "

Na ja, ezzel a háborúval Putyin nagyon tökön szúrta magát, de még inkább Oroszországot. A szankciókkal meg a Nyugat is saját magát.

Ám ez nem jelenti azt, hogy az Oroszország biztonsága miatti aggodalma alaptalan volt. Csak azt, hogy nagyon túlreagált.

HaCS 2022.03.03. 13:59:58

@midnight coder:

Az azért remélem neked is megvan, hogy a 2008-as NATO csatlakozási programot 2010-ben az ukránok jegelték (Janukovics, oroszbarát elnök alatt). Majd még a 2014-es Majdan tüntetés után Jaszcenyjuk is azt jelentette ki, hogy nem terveznek NATO csatlakozást.
Azonban Putyin ennek ellenére, csupán a (belpolitikai) tüntetés, és Janukovics eltávolításának ürügyén bevonult a Krímbe, ill. belekezdett a szarkavarásba, Donyeckben, Luhanszkban, és egyébként más területeken is, csak ott sikertelenül.
Na, ezek után került elő újra Ukrajnában a NATO tagság ügye, amire sokminden mással együtt most hivatkoznak az oroszok.

Csak hogy tiszta legyen időrendben mi miért történt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 14:07:02

@Tapi2021:

Az amerikai támadáskor már valóban nem voltak tömegpusztító fegyverek Irakban, vagyis az USA támadása alaptalan és indokolatlan volt. Korábban azonban voltak, és használták is a kurd lakosság ellen:

"He was known for his ruthlessness, ordering the indiscriminate use of chemical weapons such as mustard gas, sarin, tabun and VX against Kurdish targets during a genocidal campaign dubbed Al-Anfal or "The Spoils of War". The first such attacks occurred as early as April 1987 and continued into 1988, culminating in the notorious attack on Halabja in which over 5,000 people were killed."

A fenti idézet a Wikipédiából való, de kétlem, hogy ne lenne a vegyi témadásokra megbízható bizonyíték.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 14:10:33

@Tapi2021:

Ne hazudj, a cseheknél és a németeknél is vélemény- és szólásszabadság van. Bármit mondhatsz otthon a négy fal között.

Bár lehet, a németek felelevenítik a jó NDK-s szokást, hogy a családtagok is besúgják egymást. De a WC-n még akkor is szólásszabadság lesz.

Kivlov 2022.03.03. 14:12:00

Mindenki veszt sajnos.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 14:14:26

@arthurthedent:

"És akkor most azt akarod mondani, hogy ha az egyik ország megtámadhat egy másikat, akkor az oroszok is megtámadhatják ukrajnát? "

Ezt senki nem mondja, csak azt, hogy hiteltelen a Nyugat tiltakozása és felháborodása. Azt a pusztítást, amit az oroszok most Ukrajnában művelnek, azt semmi nem menti. Mondom ezt leginkább azért is, mert már rég nem csak katonai létesítményeket pusztítanak.

bordon 2022.03.03. 14:40:54

@midnight coder: "az, hogy valaki nem használhatja az anyanyelvét a szülõföldjén, ha hátrányosan különböztetik meg ha egy adott kisebbség tagja, az a derék "liberálisok" szerint nem probléma"

Nyilván probléma ez, de háborút már nem szokás emiatt indítani még a Balkánon és Káeurópában se. De hisz Putyin se a kelet-ukrajnai orosszá tett emberek miatt indított háborút. Ahhoz nem kell szétlőni és megszállni egész Ukrajnát.
Az is kamu, hogy a NATO-tagságot akarták megakadályozni.
Eleve Ukrajna nem lehetett volna NATO-tag, mert egy olyan országot sose vesznek fel, ami területét nem tudja ellenőrzés alatt tartani. Meg más feltételeket se teljesít Ukrajna.

Az orosz médiában elég jól elmagyarázták, hogy miért kell nekik Ukrajna: ősi orosz föld, Ukrajna államisága fikció, megszüntetni nem bűn, hanem kötelesség. Meg van vagy 500 náci a 40 milliós országban, tehát náciveszély van! Jönnek a jó öreg szélsőnacionalista történelmi jogalappal (amit ugye a nemzetközi jog nem ismer el, tehát irreleváns), meg jönnek az régi szovjet kommunista érveléssel: mindenki náci.

A nyugati gender és faji kérdések a grievance culture termékei, hogy annyira nincs már gondja a nyugati embernek, hogy keresi az indokokat, hogy felháborodhasson. De az interneten ezeket is felfújják, mert a jobboldali, alt-right megmondóembereknek a grievance és woke culture elleni szónoklás pont olyan üzlet, mint amennyire a négernek és transznemű furry békaembernek az identitása megélése és mások arcába tolása jó üzlet és szórakozás.
Jordan Peterson és a többi keresztény jobbos okoskodó is a grievance cultureból él igen jól, mert van miről osztani az észt. Az egész kérdéskör amúgy túl van lihegve, YouTube-on, Twitteren ez központi kérdés, de a mindennapok nyugaton se erről szólnak. Aki nem egy számítógép képernyője előtt él, annak ez nem napi élménye, problémája.
Ezek az anomáliák addig vannak terítéken, amíg komoly problémák nem jelentkeznek (háború a ruszkikkal), akkor hirtelen helyére kerül minden a fontossági sorrendben. A Covid is addig volt vezető hír, amíg a ruszkik le nem rohanták Ukrajnát. Utána hirtelen bagatell probléma lett.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 14:46:16

@body_andras:

"A legjobb lenne, ha megnépszavaznák, ki hol óhajt élni, és hogyan, aztán aszerint felosztani."

A Krímben ez már megtörtént, Oroszország mellett szavaztak. A két keleti megye azért problémás, mert onnan már sok orosz menekült át Oroszországba, akik meg nem biztos, hogy visszamennek szavazni.

Emmett Brown 2022.03.03. 14:48:11

@tiltsál ki te gyökér: ja, a se a balti államok, se a lengyelek nem szomszédosak Oroszországgal. Te miféle selejtes térképet nézel?

bordon 2022.03.03. 14:52:23

@midnight coder:

Amúgy az oroszok a 2015-ös migriválságot is fegyverként használták, a Balkánon mozgatták a migriket az EU határára tolták őket. Aztán az orosz média tele volt azzal, hogy az EU náci, iszlamofób, mert verik a kerítésszaggatókat, akiket amúgy a nyugat bombázott ki a hazájukból.
Bezzeg Oroszország a vallási és etnikai tolerancia földje, ahol a mohamedán is békében él és szolgálja Putyint, aki bölcsen igazgatja a birodalmat.
Aztán nemrég rátolták a migriket a lengyelekre Belaruszból. Véletlen? Aligha!

A német, francia és olasz szélsőjobbot, meg a Brexit-párti brit politikusokat is a ruszkik pénzelték. De nem kell félni, a korábbi osztrák kormány kancellárja, külügyminisztere is meg lett véve orosz állami cégek igazgatótanácsi tagságával. Ahogy Gerhard Schröder is, meg sokan mások az európai politikából (luxemburgi, olasz volt kormányfők is).

Az oroszok semmit nem bíznak a véletlenre. Megveszik a keresztény jobboldalt, az euroszkeptikusokat és a liberálisokat is Európában. Az orosz ügynökségek interneten terjesztik a széljobbos konteókat és a balos, genderideológiai, rasszizmust kiáltó oldal szövegét is. Sikeresen egymás ellen ugrasztják a nyugati társadalmak egyes rétegeit. Sajnos ez a nyugati, liberalis, szólásszabadságot támogató társadalom gyengesége, hogy könnyű a ruszkiknak is bedobni a dezinformációjukat.

bordon 2022.03.03. 15:08:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a két keleti megyében is 50% alatti vagy körüli volt azoknak az aránya, akik az oroszt jelölték meg anyanyelvükként. De az is inkább a megyék keleti felén élőket jelentette.
És nem csak kelet felé, Oroszországba menekültek onnan emberek, hanem nyugat felé is, azok, akik elsősorban ukrán anyanyelvűek nem akartak háborúban élni, ők pedig nem valószínű, hogy visszatérhetnek oda valaha is, mert ugye ott most alacsonyan szállnak a tankok és végtagok. A népszavazás meg olyan oroszoknál, mint amilyen a választás is. Nemzetközileg el nem ismert bohózat.

Persze a két megye elcsatolása most tárgytalan, hisz a terv egész Ukrajna felosztása, nem hiszem, hogy a ruszkik megelégszenek azzal a két megyével, viszik az egész Azovi- és Fekete-tenger partvidéket. Miután kitakarították etnikailag, lesz valami kamu népszavazás is. Pont olyan hitelesen, mint egy nemzeti konzultáció.
Bevonulnak Moldova szakadár transznisztriai részére is, elvágják Ukrajnát a gazdaságilag fontos területeitől, aztán mivel egy ilyen állam nem működőképes, megdöntik a kormányt a nép érdekében, az új kormány meg kérelmezi, hogy Ukrajnát vegyék fel az Orosz Föderációba, ahogy Belaruszt is.
És helyreáll a Szovjetunió egysége. A nagy Oroszország kovácsolta frigy...

GyMasa 2022.03.03. 15:19:01

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Oszt most hogy finanszírozod Paks2-t amikor pénzügyi blokád van az oroszok ellen?"
Olvastad, hogy a SWIFT rendszerröl való leválasztás nem szünteti meg a pénzmozgást, csak lelassítja.
Ráadásul az atomerömü építés pont nem embargós, szóval, annak a finanszírozása is egészen biztosan megoldható jogszerüen.

" Hogy hozod el a reaktor tartályokat? Feladják az oroszok DHL-lel?"
Lásd, mint fentebb!
Ha nem embargós, akkor lesz rá lehetöség.
Különben sem egy azonnal fenyegetö probléma a reaktortartályok helyzete, ugye?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.03. 15:23:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Ezt senki nem mondja, csak azt, hogy hiteltelen a Nyugat tiltakozása és felháborodása. Azt a pusztítást, amit az oroszok most Ukrajnában művelnek, azt semmi nem menti."

Nem érzed az ellentmondást? Ha semmi sem menti miért lenne hiteltelen a tiltakozás?

Boldeone2 2022.03.03. 15:24:27

@bordon: Gratulálok! + 100 pont ! Egyszerűen leiskoláztad a putyinistákat ! Persze , ők eddig sem az èrveikről voltak híresek , hanem a szèlsőjobb populista agymosó, ruszkibèrenc propagandamèdia hazugságait harsogták
Több mèlyinformáció kellene az embereknek , mert sokan mèg Magyarország törtènelmèt -a keserű tapasztalatainkat az orosz megszállókkal - sem ismerik
Fel sem fogják, ha Ukrajna elbukik , akkor már itt lesz a NATO- orosz határ , a konfrontációs zóna. Az ország függetlensège ès biztonsága úgy valóban veszèlybe kerül

GyMasa 2022.03.03. 15:25:24

@dare:
"Azért mondom, hogy idő kérdése, mert ha kialakul bennük az a háborús mentalitás, ami nem fog egy ukrán lakost se sajnálni egy idő után (elhúzódó harcoknál ez így van), az onnantól kezdve fájdalmas lesz az ott élő ukránoknak"
AZt se' feledd, hogyha minden civlinél kalasnyikov lesz, akkor majd igen hamar a civileket is löni fogják az oroszok!
Szóval, azt nem értem, miért is kellett lekezdeni felfegyvereni az ukrán lakosságot.
Ha egy képzetlen civil kezébe adsz fegyert, HALOTTAT csinálsz belöle, nem katonát.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 15:34:59

@midnight coder:

"ha a liberrált európai politika nem lenne ennyire szelektív, akkor az ukránoknak is meg lehetett volna mondani nyíltan, hogy amíg szopatjátok a nemzetiségeiteket addig nincs EU, nincs NATO, nincs semmi. "

Ezt a románoknak sem mondták meg. Az ukránoknak még úgy sem fogják, mert ők geopolitikailag is fontosabbak, meg gazdaságilag is.

Boldeone2 2022.03.03. 15:36:05

@GyMasa: AZt se' feledd, hogyha minden civlinél kalasnyikov lesz, akkor majd igen hamar a civileket is löni fogják az oroszok!"

- Már ölik a civileket az oroszok ! Úgyhogy : nincs más lehetősègük , mint vèdeni saját magukat ès a hazájukat !
Minden ukrán tudja, ha az elvesztik a függetlensègüket , az egyenlő a nemzethalállal
Az Orosz világuralmi törekvèsei elbuknak, hatalmas gazdasági válság jön , a szatellit államok is bajba kerülnek
Egyedül a nyugati integráció segíthet Ukrajnán , az is csak hosszú távon, nem a bukott Oroszország!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 15:42:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Nem érzed az ellentmondást? Ha semmi sem menti miért lenne hiteltelen a tiltakozás?"

Nincs itt ellentmondás. Egy áruló, tolvaj vagy gyilkos szájából elég hiteltelenül hangzik egy másik áruló, tolvaj vagy gyilkos szapulása.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 15:44:55

@bordon:

"Bevonulnak Moldova szakadár transznisztriai részére is"

Ne fesd az ördögöt a falra.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.03. 15:49:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Akkor mi sem szólhatunk, hiszen Szent István felnégyeltette Koppányt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.03. 15:51:45

@bordon: Kifelejtetted, hogy a magyar hazaárulókat is megveszik, mint például bircát.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 15:53:26

@bordon:

"Az orosz ügynökségek interneten terjesztik a széljobbos konteókat és a balos, genderideológiai, rasszizmust kiáltó oldal szövegét is. "

Mennyivel értelmesebb Soros! Soros! helyett azt óbégatni, hogy Putyin! Putyin!?

konrada 2022.03.03. 15:53:40

@GyMasa:
"A tanárnő azt is elmondta, hogy az ukrán katonák mellett a helyiek is fegyvert fogtak az oroszok ellen, de ez sem használt.

Körülbelül 50-60 embert megöltek. Ők egy orosz tankot próbáltak meg semlegesíteni Molotov-koktélokkal, de meghaltak, azonnal lelőttek őket"

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.03.03. 15:55:47

@GyMasa: Afganisztánban is fegyvert adtak a képzetlen civilek kezébe. Eredmény? Tudjuk. Annál nincs rosszabb a katonának, amikor ha lelő egy civilt, háborús bűnös, ha viszont egy civil hátulról lelövi, akkor meg viszik haza zsákban.

eßemfaßom meg áll 2022.03.03. 16:18:36

@Tapi2021: "Ezért vannak tele pl. a gáztározóink." negyedig vannak azok nem tele.

GyMasa 2022.03.03. 16:31:24

@ulpius66:
"INNEN AZTÁN MÁN CSAK EGY LÉPÉS, A SZERBEK, MACEDÓNOK, ALBÁNOK, STB. IS FELKÉRIK AZ OROSZOKAT, LEGYENEK SZÍVESEK TÁMADJÁK MÁN MEG ŐKET IS, ÍGY GARANTÁLT A FELVÉTELÜK AZ EU-BA!!!!!!!!"
Söt, ha eszük van, 5 perc után megadják magukat...

GyMasa 2022.03.03. 16:34:30

@Tapi2021:
"Nyilván két kézzel kapkodott értük az EU is. Negyvenmillió szegény emberért...
Ezért nem tudták elintézni, hogy vonják vissza a kisebbségtipró nyelvtörvényt..."
Bizony, a német gyáriparosok most tapsikolnak örömükben.
Végre most olyan menekültek állnak rendelkezésre olcsón, akik be akarnak, és tudnak is integgrálódni a német társadalomb, és az értékrendjük, valamint a munkamoráljuk is nagyon EU kompatibilis. És mégcsak nem is analfabéták...

GyMasa 2022.03.03. 16:43:42

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Leszerelte az atomfegyvereit, nem?"
Miért, szerinted fenn tudta volna tartani a világ akkori, talán 3. legnagyobb atomarzenálját?
Merugye, azt nagyon nem gombokba kerül fenntartani...

arthurthedent 2022.03.03. 17:10:31

@GyMasa: "Miért, szerinted fenn tudta volna tartani a világ akkori, talán 3. legnagyobb atomarzenálját?"

Felét eladja, a pénzből ezer évig örizgetik a katonák a maradékot. Vagy... szól az amerikaiaknak, hogy ha nem akarják, hogy ellopják az atomfegyvereket járuljanak hozzá a fenntartásukhoz. Nem olyan nagy dolog megtartani egy pár atomrakétát, közel voltak a ruszkik, nem is kell olyan nagy raketta. Mág észak korai is fenn tudja tartani, sőt ki is tudta fejleszteni az atomfegyvereit, pedig ott emberek halnak éhen ezrével.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 17:21:08

@bordon:

"Aki nem egy számítógép képernyője előtt él, annak ez nem napi élménye, problémája."

Kivéve, ha nyilvánosan olyan véleményt merészel leírni vagy kimondani, ami ellentétes a most uralkodóvá váló, megengedett véleményeknek, nlzeteknek. Vagy csak nem az aktuálisan elfogadott szót merészeli használni egy védett "kisebbségre". Legutóbb olvastam, hogy valakit azért támadtak, mert a colored people szót használta, amikor ma már a people of color a píszí. Oszt jó eséllyel idővel ez is tiltva lesz, jön helyette egy új píszí szó.

tiltsál ki te gyökér 2022.03.03. 17:27:44

@Emmett Brown:

"ja, a se a balti államok, se a lengyelek nem szomszédosak Oroszországgal. Te miféle selejtes térképet nézel?"

Édesdrágajófaszom... És komolyan, te itt élsz köztünk, és pofázol, és szavazol, amikor ennyit sem tudsz a világról.
Mind a négy határos Oroszországgal, ha még jobban akarod égetni magad, akkor megmondom a határátkelők neveit is.

tiltsál ki te gyökér 2022.03.03. 17:34:21

@hoplita:
"Az én balfasz fajtám a te hulladék felmenőiddel ellentétben az elmúlt 170 évben súlyos véráldozatot hozott ezért az országért, a hazánkért OROSZOK ellenében."
Mint mindenkié, akinek a családja errefele élt. Az enyém is.

"Lehet tapsikolni az oroszoknak, csak ne a közelemben tedd - legalábbis a való életben - mert 8 napon túl gyógyulsz figyelmeztetés nélkül, te hazátlan, senkiházi majomgeci."
Most azon túl, hogy marhára nem vagyok beszarva, mondd már meg, hogy mikor és hol tapsikoltam BÁRKINEK IS.

Már többször, több helyen kifejtettem, hogy tőlem irthatják egymást a szlávok, meglehetősen hidegen hagy, de az oroszok mellé akkor sem állnék, ha a marslakók lennének az ellenség...és rendes, becsületes magyar ember nem is áll, mert tanul és főleg nem felejt...te nyomorult, senkiházi féreg."
Ebben sem sikerült kifejtened, hogy mikor álltam melléjük. Szóval akkor ennyire fasz vagy, hogy nem találod a kommentjeimet?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 17:38:23

@tiltsál ki te gyökér:

Úgy bizony, még a litvánok és a lengyelek is, mert ott vagy ugye a kalinyingrádi exklávé, ami Oroszország része. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 17:41:28

@arthurthedent:

"Mág észak korai is fenn tudja tartani, sőt ki is tudta fejleszteni az atomfegyvereit, pedig ott emberek halnak éhen ezrével."

Talán éppen ezért. Ha a pénzt nem atomfegyverre és rakétákra költené a szeretett vezér, akkor talán a népnek is jutna elég enni.

tiltsál ki te gyökér 2022.03.03. 17:42:47

@Boldeone2: Na, téged is szájbavágott a realitás az elmúlt pár napban ugye?

Annyi a szerencséd, neked meg a másik pár okosnak, hogy itt azt pofáztok, amit akartok, senkit nem érdekel. AZ viszont nagyon gáz, hogy ugyanezt a baromságot hajtogatja a média is, aztán azt hiszik az ukránok, hogy majd a csúnya nézéstől megáll az invázió.
Két napja - ott a videó - kiálltak az ukránok a menetoszlop elé, azt meg csak dudált. Tegnap már odalőtt egy villanógránátot. Holnapután le fogja lőni a civileket.
Esetleg át kéne gondolni, hogy milyen álhíreket, meg marhaságokat terjesztetek, mert sajnos az van, hogy a tizenhét éves Jura beveszi a marhaságot, aztán megpróbálja megállítani a tankokat nézéssel. Mondom, te itt szövegelhetsz amit akarsz, meg ábrándozhatsz. Amott ha elhiszik ezt a sok marhaságot, akkor csúnya vége lesz. A kifogyott benzinről, az ellopott tankról meg az átálló orosz katonákról.

tiltsál ki te gyökér 2022.03.03. 17:44:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ejmár, hát miért mondtad meg. Legalább annyit elértem volna, hogy ránéz a térképre az isten marhája- még ettől a minimális tanulástól is megfosztottad...

tiltsál ki te gyökér 2022.03.03. 17:45:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tényleg csak érdeklődésként kérdezem, de mi kerül egy atomrakétán olyan sokba? Sose raktam össze, nem tudom hogy kell, de miért kéne éheznie Koreának mellette?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 18:11:13

@tiltsál ki te gyökér:

Na jó, nyilvánvaló, hogy nem csak azért éheznek, de jól hangzik. :(

pista18721 2022.03.03. 18:52:06

@tiltsál ki te gyökér:

beirokonyv.blog.hu/2021/10/02/sorvezeto_a_vadaszati_vilagkiallitas_megitelesehez?full_commentlist=1#c40952862

hát ezt egy olyan embernek, akinek van legalább 90-es IQ-ja, nem kell magyarázni. neked nem is érdemes megmagyarázni, mert neked nincs ennyi IQ-d. a mongolFidióták már csak ilyenek. no de másoknak, pedagógiai céllal megmagyarázom, úgyis meg fogod még kapni ezt a kommentet párszor.

szóval.

1) az, hogy a 70 milliárdot osszák ki a vadászok között, akik biztos nincsene 70 ezernél többen, és így kapnak fejenként 1 milliót, csak mint olyan ötletet mondtam, hogy ha már mindenképpen a vadászatot akarja támogatni az Orbán-qrmány.

Na, most:

A) Ez mindenképpen jó 70 ezer vadásznak, ami sokkal több, mint az 1db Semjén, vagy a pár strómanja, aki ellopja.
B) Az ország többi részének még azért is jobb, mert a 70 ezer vadász nem fog máltai jachtot venni belőle, meg nem fogja Dubrovnikban elkurvázni. legalábbis nem mind. több marad az országban.
C) a vadászoknak lehet ezt nem a semmiért is odaadni, hanem teljesítményért, kilőtt vadakért, elvégzett munkáért. Semjén Csóti meg hát a 70 milliárdért legfeljebb Orbánt tudja leszopni, de az nekünk nem jó semmire

2) 70 milliárdot egyébként a vadászaton kívül egy csomó fontos dologra lehetett volna költeni, mint például oktatás, egészségügy, és hasonlók.

de hát a mongolFidióták ezt nem fogják fel, nekik valamiért csak az a jó, ha Orbán strómanjai ellopják a pénzt, aztán eldubajozzák, adriázzák, kokózzák, kurvázzák, jachtozzák, meg hasonlók. hogy ez nektek miért jó, ti miért tapsoltok ennek, miért erre szavaztok, azt nem tudom.

de hát ezek vagytok ti, mongolFidióták, Magyarország genetikai selejtjei.

antiindex 2022.03.03. 19:13:40

@tiltsál ki te gyökér:
Egészen szürreális az, hogy te a szalmabáb érvelést milyen húgyagyú szinten nyomod. A "szalmabáb érvelés" arra az ámokfutásra, amit itt levágtál, egy eufemisztikus, filozófiai, fennkölt kifejezés. Mert hát bazdmeg, állította Boldeone2 azt, hogy az ukrán civilek azzal fogják megállítani az oroszokat, hogy kiállnak eléjük, mint a Tienanmen téri híres fotó? Ugye az se állította meg a diktatúrát, csak ikonikus lett. Állította a jó édes kurva anyád, az apád faszát! Amit Boldeone2 írt, hogy az oroszok népirtást csinálnak, és ez igaz. Az utóbbi napokban egyre durvább a népirtás. Lakótelepeket lőnek, minden ok nélkül. És nem, nem villanógránáttal, azon már rég túl vannak. Nagyon le vagy maradva, te kis Down-kóros selejt! Viszont azt egy Adolf Hitler meg Hermann Göring nevű idiótának meg ellett már keserűen tanulnia, hogy a lakosság bombázásával nem lehet háborút nyerni. A lakosság egyre inkább meg fogja utálni a bombázókat, és egyre jobban kiáll ellenük. Az orosz hadseregnek jelenleg az ukrán hadsereg óriási veszteségeket okoz, és több, mint egy héttel a háború eleje óta az idióta Putyin maximum délen vett be két várost. Ez édeskevés. A tízszeres túlerőben levő Oroszország nem bír el Ukrajnával. Ez iszonyatos égés, csak az iszonyatosabb ennél, hogy népirtással próbálják a kudarcaikat kompenzálni. Ilyen idióta, agresszor, náci hadigépezet már rég nem volt a világban. És amit Hitler nem fogott fel, azt Putyin sem, de te sem, mert mindannyian olyan elmebeteg, hülye kis selejtek vagytok.

antiindex 2022.03.03. 19:14:58

@tiltsál ki te gyökér:

Egészen szürreális az, hogy te a szalmabáb érvelést milyen húgyagyú szinten nyomod. A "szalmabáb érvelés" arra az ámokfutásra, amit itt levágtál, egy eufemisztikus, filozófiai, fennkölt kifejezés. Mert hát bazdmeg, állította Boldeone2 azt, hogy az ukrán civilek azzal fogják megállítani az oroszokat, hogy kiállnak eléjük, mint a Tienanmen téri híres fotó? Ugye az se állította meg a diktatúrát, csak ikonikus lett. Állította a jó édes kurva anyád, az apád faszát! Amit Boldeone2 írt, hogy az oroszok népirtást csinálnak, és ez igaz. Az utóbbi napokban egyre durvább a népirtás. Lakótelepeket lőnek, minden ok nélkül. És nem, nem villanógránáttal, azon már rég túl vannak. Nagyon le vagy maradva, te kis Down-kóros selejt! Viszont azt egy Adolf Hitler meg Hermann Göring nevű idiótának meg ellett már keserűen tanulnia, hogy a lakosság bombázásával nem lehet háborút nyerni. A lakosság egyre inkább meg fogja utálni a bombázókat, és egyre jobban kiáll ellenük. Az orosz hadseregnek jelenleg az ukrán hadsereg óriási veszteségeket okoz, és több, mint egy héttel a háború eleje óta az idióta Putyin maximum délen vett be két várost. Ez édeskevés. A tízszeres túlerőben levő Oroszország nem bír el Ukrajnával. Ez iszonyatos égés, csak az iszonyatosabb ennél, hogy népirtással próbálják a kudarcaikat kompenzálni. Ilyen idióta, agresszor, náci hadigépezet már rég nem volt a világban. És amit Hitler nem fogott fel, azt Putyin sem, de te sem, mert mindannyian olyan elmebeteg, hülye kis selejtek vagytok.

De téged is szájbavágott a realitás az elmúlt pár napban...

pista18721 2022.03.03. 19:17:27

@tiltsál ki te gyökér:

lepcsohazonkivul.blog.hu/2022/01/15/elo_a_farhattal/full_commentlist/1#c41150250

Az ellenzék nem ült fel semmire.

1) Senki nem mondja azt, hogy az a szegény vásárlóknak önmagában rossz, HA a csirkefarhát árát csökkentik.
2) Csakhogy a rögzítés például nem feltétlenül csökkenti az árát.
3) A csökkentés is rossz az eladó félnek. Például kiskerekedőknek elég szarul jön ki.
4) A csirkefarhát jelentősége végül is nem túl nagy, hiszen csak egyetlen árú a sok közül. Az intézkedés tehát sokkal inkább demagóg, mint ami hasznot egyáltalán hozhatna.
5) Az egész annak a beismerése, hogy Orbanisztán nem jól teljesít. Egy jól teljesítő országban nem függenek milliónyian a csirkefarhát árától, szóba se jönne ilyen intézkedés. Az egész aannak beismerése, hogy Orbanisztán kurva szarul teljesít.
6) És végül, ostoba, kommunista, rugalmatlan idióta intézkedés.

Értelmes, rendes, kapitalista szabad országban a kormány rugalmas, kevésbé direkt intézkedésekkel operál, mint például fékezi az inflációt, csökkenti az adót, növeli a szociális támogatásokat, és hasonlók. Nem operál olyan rugalmatlan, szűk, szociálisan demagóg ostobaságokkal, mint, hogy 5 árú árát rögzíti.

antiindex 2022.03.03. 19:21:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Mennyivel értelmesebb Soros! Soros! helyett azt óbégatni, hogy Putyin! Putyin!? "

Az biztosan a legnagyobb elmebetegség ordibálni, hogy Putyin nem tehet arról, hogy parancsot adott Ukrajna megtámadására.

antiindex 2022.03.03. 19:25:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Egy áruló, tolvaj vagy gyilkos szájából elég hiteltelenül hangzik egy másik áruló, tolvaj vagy gyilkos szapulása. "

azért ahhoz elég elmebetegnek kell lenni, hogy valaki Putyinnal egy szintre tegye bármelyik regnáló nyugati kormányfőt, illetve a valamelyik nyugati városban a háború ellen tiltakozó közembert.

a jó édes kurva anyád a gyilkos, te Putyin-fasszopó, elmebeteg selejt!

GyMasa 2022.03.03. 19:30:18

@arthurthedent:
OKé, így is lehetett volna.
De nem így lett.

pista18721 2022.03.03. 19:58:46

@tiltsál ki te gyökér:

ross-satyr.blog.hu/2022/02/05/nehany_szubjektiv_mondat_a_vagyonokrol?full_commentlist=1#c41199074

"Meg persze mi az a korrupció? AMire utólag rámondják, hogy más olcsóbban megcsinálta volna?"

Hazudsz, mongolFidióta. Tiborcz előre megmondta, hogy egyharmaddal drágábban csinálja. Ez a korrupció. Az OLAF és minden értelmes ember szerint az. Pol Pot és a mongolFidióták szerint nem.

24.hu/kozelet/2018/02/21/tiborcz-ugy-az-elios-adta-a-legdragabb-ajanlatot-megis-siman-nyert/

Tudatlan, sötét, hazug, elmebeteg pszichopaták vagytok, ti, mongolFidióták vagytok a magyar társadalom genetikai selejtje. A legalja. A hulladék.

tiltsál ki te gyökér 2022.03.03. 20:06:03

@antiindex: Na mátyás a pincemanó is nekiállt...
SZánalmas vagy

"Mert hát bazdmeg, állította Boldeone2 azt, hogy az ukrán civilek azzal fogják megállítani az oroszokat, hogy kiállnak eléjük, mint a Tienanmen téri híres fotó? "
Igen. Két napja telefosta a netet azzal, hogy az oroszoknak se benzinjük, se moráljuk, majd a nép megállítja.
"Ugye az se állította meg a diktatúrát, csak ikonikus lett. "
Igen. Aztán szépen meg is halt. El kéne dönteni, hogy ikonikus képeket akarnak, vagy mondjuk élni.

"Amit Boldeone2 írt, hogy az oroszok népirtást csinálnak, és ez igaz."
Boldeone egészen más dolgokat is írt, nem csak ezt. Ez sem igaz egyébként, de tényleg nehéz elmagyarázni a különbséget a civil áldozat meg a népirtás között. Mert más. Viszont, ha valaki megfogadja ezt a remek "fegyverezzük fel a civileket" meg "majd a molotovkoktélok megállítják őket" dumát elhiszi, akkor tesz egy jó lépést a még több áldozat felé.

"Az utóbbi napokban egyre durvább a népirtás. Lakótelepeket lőnek, minden ok nélkül. "
Erre nem lehet mit mondani. Van eltévedt lövés, van lakótelepen elhelyezett katonai célpont. Pont ezért szokták hónapokig meg évekig vizsgálni az ilyen dolgokat a háború után, nem pedig tiktok videók alapján dönteni, mint ti.

"És nem, nem villanógránáttal, azon már rég túl vannak. Nagyon le vagy maradva, "
Na figyelj buzimatyi. Két napja kint volt egy video, hogy a civil tiltakozás megállított egy katonai oszlopot. Félmillió megosztás, az ilyen Boldeone félék ünnepeltek, hogy így kell csinálni. Ilyen nincs, hogy a katonai oszlop megáll mert a civilek kérik. Csak akkor, ha ki van adva, hogy nem eshet a civileknek bántódása. Tegnap már olyan videó volt kint hogy a civilek tiltakoztak, az oroszok meg odalőttek egy villanót - egy sebesült. Rögtön megy a szörnyülködés. Holnapután az orosz belelő a civil sorfalba. EZ LESZ. Ez nem jó, nem szép, de ilyen a háború. És akkor az ilyen Boldeone féle vágyvezérelt idióták kirakhatnak szomorú emojikat a facebookra.

"Viszont azt egy Adolf Hitler meg Hermann Göring nevű idiótának meg ellett már keserűen tanulnia, hogy a lakosság bombázásával nem lehet háborút nyerni. A lakosság egyre inkább meg fogja utálni a bombázókat, és egyre jobban kiáll ellenük."
És löveti magát halomra, ha kiáll. Egyébként emlékeim alapján mintha mondjuk nem Hitler meg Göring bombázott volna. Mondjuk Drezda bombázása nem rémlik, a maga szézezer áldozatával? Azt a szövetségesek csinálták, és meg is nyerték a háborút. Hirosima, Nagaszaki? Azt is lebombázták, meg is nyerték a háborút. Ennek tudatában jössz, te majom, hogy ezzel nem ehet nyerni. Bravó

" Az orosz hadseregnek jelenleg az ukrán hadsereg óriási veszteségeket okoz, és több, mint egy héttel a háború eleje óta az idióta Putyin maximum délen vett be két várost"
Persze. Az orosz hullik, az ukrán meg nem. Harkov keleten van.

"Ez édeskevés. A tízszeres túlerőben levő Oroszország nem bír el Ukrajnával. "
Ez a vágyálmod, aztán majd a realitás helyre tesz. Téged igen, azokat a szerencsétleneket, akik ugyanígy gondolkodnak arrafele, azok sokkal durvábban fog érinteni.

Tessék: Origó legfrissebb.
LŐNEK AZ OROSZOK A RÁJUK TÁMADÓ FEGYVERTELEN CIVILEKRE MELITOPOLBAN
Tetszik érteni? Fegyvertelen civilek támadnak felfegyverzett katonákra, aztán csodálkoznak, hogy nem birkóznak, hanem lőnek. Miért? Mert pont benyelték ugyanazt a hülyeséget, amit te meg Boldeone. Hogy majd a civil ellenállás.

antiindex 2022.03.03. 20:50:22

@tiltsál ki te gyökér: mondom, szélmalomharcot folytató elmebeteg vagy.

mi a jó édes kurva anyádnak vitázol te Boldeonéval meg velem arról, hogy mit írtak az idióta facebook csoportodban?! miért nem azzal vitázol, aki írta?! vagy miért nem a jó édes kurva anyáddal?

Az USA nem Hiroshima bombázásával nyerte meg a háborút. Ilyet is csak olyan elmebeteg írhat le, mint te.

ki a faszomat érdekel, hol a faszomban érv az, hogy te milyen rémeket látsz az origón?!

"Harkov keleten van."

Harkov Ukrán kézen van. Ma, március 3-án.

Fingod nincs semmiről, elmebeteg idióta vagy, és velünk vitázol olyan szellemekről, amelyeket facebookon vagy instagrammon láttál.

Azért vagy náci, mongolFidióta és Putyin-fasszopó, mert genetikai selejt vagy.

tiltsál ki te gyökér 2022.03.03. 21:43:05

@antiindex: Boldeone írta, te ostoba fasz, nem facebook. Hol írtam, hogy facebook? Hol írtam, hogy csoport?

Az USA nem Hiroshima bombázásával nyerte meg a háborút. Ilyet is csak olyan elmebeteg írhat le, mint te."
Neeem? Akkor mikor tette le a császár a fegyvert? Drezdáról miért nem pofázol, hülyegyerek?

"ki a faszomat érdekel, hol a faszomban érv az, hogy te milyen rémeket látsz az origón?!"
Mondjuk ugyanazt írta az index is. Beléd meg gondolom az Úristen maga táplálja a tudást, ugye?

Harkov Ukrán kézen van. Ma, március 3-án."
Tegnap meg azt írták, hogy nincs.

tiltsál ki te gyökér 2022.03.03. 21:47:14

@antiindex: Igen, tényleg szélmalom-harc a fejetekben némi fényt gyújtani.
Előbb még szalmabábról beszéltél mellesleg. Mennyire röhejesen szánalmas hülye vagy te, matyi.

A legdurvább, hogy van száz nicked, de mindegyikkel két mondat alatt buksz le. Ennyire sötét vagy. :D::D:D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 22:32:52

@tiltsál ki te gyökér:

"Mert pont benyelték ugyanazt a hülyeséget, amit te meg Boldeone. Hogy majd a civil ellenállás."

Tetszik vagy nem, az ellenálló civil már leküzdendő ellenség. Főleg ha Molotov-koktél van a kezében. Háborúban nincs polgári engedetlenség.

"Drezda bombázása nem rémlik, a maga szézezer áldozatával? Azt a szövetségesek csinálták, és meg is nyerték a háborút. Hirosima, Nagaszaki? Azt is lebombázták, meg is nyerték a háborút. "

A kettő azért annyiban különbözött egymástól, hogy Hirosima/Nagaszaki bombázása a japán kapitulációt volt hivatott elősegíteni: meg akarták értetni a japánokkal, hogy resistance is futile. Ettől még háborús bűn volt, hiszen több tízezer polgári áldozattal járt. Ugyenezzel az erővel egy lakatlan területen is ledobhatták volna, abbók is értettek volna a japánok - bár arrafelé nincs sok kiterjedt lakatlan terület. Drezda gyújtóbombázása viszont egyértelmű megtorlás volt Coventry német bombázásáért. Hadászati/harcászati értelme nem volt. Szintén égbekiáltó háborús bűn. Na és egyikért sem ítéltek el senkit.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 22:55:51

Olvasom a hírt, hogy bojkottálják az orosz macskákat:

index.hu/mindekozben/poszt/2022/03/03/szankcionalta-az-orosz-macskakat-egy-nemzetkozi-macskaszovetseg/

www.ndtv.com/world-news/restrictions-imposed-on-russian-cats-in-response-to-moscows-military-operation-in-ukraine-2800290

Fene azokba a putyinista büdös macskákba! Úgy kell nekik! :DD Esetleg az ukrán fagylalttá átnevezett orosz fagylalt mintájára őket is átnevezik majd ukrán kéknek.

A magyar nyelvű cikk illusztrációján egy csodaszép orosz kék macska látható.

www.zooplus.hu/magazin/macska-magazin/macskafajtak/orosz-kek-macska

hu.wikipedia.org/wiki/Orosz_k%C3%A9k

(Megjegyzem, nagy macskarajongó vagyok, imádom ezeket a gyönyörű, kedves jószágokat, tartok is belőlük majd' két tucatnyit. Az összes macskám utcáról mentett cica.)

tiltsál ki te gyökér 2022.03.03. 23:04:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Hát igen, a győzteseket nem szokták elítélni. Egyébként ennek az ostoba fasz matyinak nem az volt a kiindulása, hogy mi háborús bűn, hanem közölte, hogy " hogy a lakosság bombázásával nem lehet háborút nyerni. " Hát de, rögtön itt van pár példa. Mert amikor a lakosság elkezd hullani, akkor eléggé elkezdi támogatni a tűzszünetet.

Az egész pedig abból indult, hogy ez a pár vágyvezérelt barom elhiszi az összes ukrán tudósítást, a kifogyó benzintől az ellopott tankon át a Kígyó szigeti hős beszólókig mindent. Aztán elmesélték, hogy a harckocsik nem érnek semmit az utcai harcban. Meg hogy jobb bekerítve, mert onnan ki lehet törni a morálisan gyenge orosz hadseregen át (gondolom Moszkváig) És én vagyok a ruszki propagandista, amikor elmondom, hogy lehet kiabálni a tank felé, de az attól nem fog megállni. És kibaszott randa vége lesz, ha tényleg úgy fognak nekiállni az ukránok, hogy bedarálják az orosz sereget. Mert nem fogják.
Tehát - ha szembesíted őket a realitásokkal, akkor oroszpárti vagy.

tiltsál ki te gyökér 2022.03.03. 23:07:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Na, hát ha valamitől, akkor most megáll az orosz sereg. Az egy dolog, hogy szankciók, meg nemzetközi elítélés, de hogy már a macskákat is kitiltják... az átlag orosz katona eddig harcolt és vége.

GyMasa 2022.03.03. 23:10:44

@tiltsál ki te gyökér:
Igen, nekem is kedvencem a nulla ukrán halott vs 3000 új orosz halott tegnap óta.
Meg a 2-300 kilőtt orosz tank ukrán veszteségek nélkül.
Szerintem ma (meg kb. a háború végéig, sőt akár azután is) nem szabad elhinni semmilyen hírt, hiszen semmi nem ellenérizhető.

antiindex 2022.03.03. 23:12:23

@tiltsál ki te gyökér: "Harkov Ukrán kézen van. Ma, március 3-án."
Tegnap meg azt írták, hogy nincs. "

nem tudom, hol írták, de ha ilyen szennymédiát olvasol, akkor maradjunk is ennyinél, neked közöd nincs a valósághoz, te egy elmebeteg vagy.

GyMasa 2022.03.03. 23:14:01

@tiltsál ki te gyökér:
"hogy a lakosság bombázásával nem lehet háborút nyerni."
Ráadásul, én arról sem vagyok meggyőződve, hogy mátyásunk különbséget tud tenni a "Bombázás" (repülőgépekről) Illetve a "ágyúzás" (tüzérségi támadás) között.
Ja, és nagy kedvencem a mai kisvideo is amiben a civil ház robban fel, és, ha megnézed az egész utca tök üres! Egyetlen autó sem parkol sehol...

tiltsál ki te gyökér 2022.03.03. 23:17:47

@antiindex:
Ide figyelj te fasz matyi! Az indexen vagy az origón irták.
Egyébként - mivel egy kibaszott háború van - ilyenkor teljesen normális, hogy egymásnak ellentmondó hírek jönnek ki óráról órára.
Ez lófaszt nem változtat a lényegen.
El vagytok tévedve, mint az állat. Nem fognak a végtelenségig kitartani. Ilyen nincs. Ha lenne eszük, akkor feladnák, aztán mehetnének tárgyalni.
Így is ugyanaz lesz a vége, csak rommá-szarrá lőtt városokkal.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.03. 23:25:55

@GyMasa:

Az én "kedvencem" az a rövid videó, amelyben (valószínűleg) egy rakéta talál el egy toronyházat. A kamera sacc/kábé 2km-re lehetett a toronyháztól, de a becsapódással egyidőben hallani is a robbanást.

Jó, ez igazából nem hamisítás, nyilván nem akarták fölöslegesen megnyújtani a videót azzal a 6 másodperccel, amíg megérkezik a hang, inkább előrébb tolták a hangsávot.

tiltsál ki te gyökér 2022.03.03. 23:27:31

@GyMasa: Persze, hazudik, meg számháborúzik mindenki, ezt nem lehet leellenőrizni.

A gáz akkor van, amikor valaki elhiszi, hogy a katona megrongálja a tankját, hogy ne kelljen harcolnia. - Ez békeidőben szerintem 5 év Szibéria, háborúban fejbelövés.
Meg akkor, amikor valaki elhiszi, hogy egy támadó hadsereg katonája támadás közben csetel az anyjával. Alapból én se azt nem hiszem, hogy működnek a szétlőtt adótornyok, se azt, hogy a katonának van ideje csetelni, se azt, hogy egyáltalán lehet náluk telefon. Nincs az az épeszű parancsnok, aki telefont engedne.

antiindex 2022.03.03. 23:41:29

@tiltsál ki te gyökér: te 1956-ban nem a pesti srácok, hanem a köcsög Kádár oldalán lettél volna, mert te egy ilyen hazaáruló, faszfej, gyáva geci selejt vagy. de ráadásul még egy másik ország nevében is vagy hazaáruló geci selejt.

és ráadásul mindenféle hazug álhíreket képzelődsz meg beszopsz.

ilyen genetikai hulladékok a nácik, a mongolFidióták és Putyin fasszopói, mint te.

antiindex 2022.03.03. 23:46:02

@GyMasa: " a civil ház robban fel, és, ha megnézed az egész utca tök üres! Egyetlen autó sem parkol sehol... "

a náci, mongolFidióta Putyin-fasszopó, az van olyan hülye, hogy háborúban, amikor lövik a várost, akkor kint parkol az utcán, a ház előtt.

pontosan azért náci, mongolFidióta fasszopó, mert ilyen elmebeteg. titeket állatkertben kellene mutogatni!

tiltsál ki te gyökér 2022.03.03. 23:55:22

@antiindex:
De kibaszott szánalmas köcsög vagy te.
Könnyen vered más faszával a csalánt, ugye? Persze, Sztyopka, harcoljatok, az a hősies. Aztán nézz körbe, mit értél el. Hallgass matyira, aki megmondja a tutit. Olyan geci okos, hogy a Toldiból nem tud egy sort, de geopolitikában nagyon penge.
Igaz, hogy anyád is letagad, de ez ne zavarjon.

antiindex 2022.03.03. 23:58:14

@tiltsál ki te gyökér: index. március 3. cikk. Harkiv nincs elfoglalva, ott a térképen, a cikkben bemutatják, hogy lövik.

liveuamap.com/en/2022/3-march-russian-army-fired-on-kharkiv-again-houses-at-pivnicha

pontosan azért náci, mongolFidióta fasszopó, mert ilyen elmebeteg. titeket állatkertben kellene mutogatni!

antiindex 2022.03.04. 00:00:54

@tiltsál ki te gyökér: hazudsz, nácigeci, én nem írtam olyat,, hogy az ukránok márpedig, mindenképpen harcoljanak. az ukránok maguktól harcolnak. te vagy itt kettőnk közól az, aki bele akarsz ugatni az ukránok dolgába.

pontosan azért náci, mongolFidióta fasszopó, mert ilyen elmebeteg. titeket állatkertben kellene mutogatni!

GyMasa 2022.03.04. 00:22:27

@tiltsál ki te gyökér:
"A gáz akkor van, amikor valaki elhiszi, hogy a katona megrongálja a tankját, hogy ne kelljen harcolnia. - Ez békeidőben szerintem 5 év Szibéria, háborúban fejbelövés."
Pontosan!
Azt pedig nem hiszem el, hogy ezt tömegesen elkövetnék...
Ezek mind ilyen példabeszéd jellegő, morálromboló propagandahírnek tűnnek.
Ja, és érdekes módon az Ukrán veszteségekről nincs egy szó sem...

"Meg akkor, amikor valaki elhiszi, hogy egy támadó hadsereg katonája támadás közben csetel az anyjával. Alapból én se azt nem hiszem, hogy működnek a szétlőtt adótornyok, se azt, hogy a katonának van ideje csetelni, se azt, hogy egyáltalán lehet náluk telefon. Nincs az az épeszű parancsnok, aki telefont engedne. "
Honnan tudod?
Találhatott is telefont az egyik, hidegvérrel lemészárolt civilnél is...
Vagy lehetett Iridium telefonja.
Vagy pontosan igazad van, és ez is egy megrendezett propagandavideo volt.
Ne feledjük, hogy a nyugat (az USA legalábbis) már régóta készült erre (lásd a háború előtt véletlenül élesedő sajtóoldalra).
Disclaimer:
A háború rossz, nem értek vele egyet, és a minél előbbi békekötés pártján állok.
De azért nem kell sem hülyének, sem hazugnak lennie senkinek.

GyMasa 2022.03.04. 00:24:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Jó, ez igazából nem hamisítás, nyilván nem akarták fölöslegesen megnyújtani a videót azzal a 6 másodperccel, amíg megérkezik a hang, inkább előrébb tolták a hangsávot. "
vagy, ugye a 500 millió, fotelfizkus (bölcsész) felhördülése, "dehátnemishallomarobbanást!!! Akkorezmost a hiperszónikus bombája poutyinnak???"

tiltsál ki te gyökér 2022.03.04. 00:39:24

@antiindex:
"hazudsz, nácigeci, én nem írtam olyat,, hogy az ukránok márpedig, mindenképpen harcoljanak. az ukránok maguktól harcolnak."
A kis barátod meg a másik tegnap pont ezt bizonygatta. Hogy majd a körbekerített városból könnyen ki lehet törni, meg hogy majd ellenállnak.
Találd már ki te kis 80%os, hogy most akkor mi a faszt akarsz mondani

"te vagy itt kettőnk közól az, aki bele akarsz ugatni az ukránok dolgába."
Mivel egyikünket sem olvas egy darab ukrán sem, ezért teljesen hülyeség a mondatod.

Ha a média esetleg azt harsogná, hogy nem érdemes tankot puszta kézzel megtámadni, akkor esetleg nagyobbak lennének a túlélési esélyek.

tiltsál ki te gyökér 2022.03.04. 00:46:48

@GyMasa:
"A háború rossz, nem értek vele egyet, és a minél előbbi békekötés pártján állok."
Mint mindenki akibe szorult némi érzés, meg józan ész.

Viszont amíg ez a propaganda, hogy az ismeretlen pilóta lelőtt 6 oroszt, hogy álljatok ki és utolsó leheletig harcoljatok, akár fegyver nélkül is..

Ha ez a félhülye már felhozta 56ot.
Nov 4-én indult az orosz támadás. 7-én gyakorlatilag minden fontos ponton feladták. Csepel még kitartott 4 napig, de ez leginkább azért, mert egy darab híd volt, amit tudtak tartani. Lehet tisztelni a próbálkozást, de nagyobb ellenállással csak még jobban szétlőtt országot értek volna el.

pista18721 2022.03.04. 06:38:03

@tiltsál ki te gyökér:

ross-satyr.blog.hu/2022/02/05/nehany_szubjektiv_mondat_a_vagyonokrol?full_commentlist=1#c41199230

A Gulagon 1,6 millió ember halt meg kb 18 millióból, sok évtized alatt.

en.wikipedia.org/wiki/Gulag

A náci haláltáborokban pár év alatt 6 millióból gyakorlatilag 100%.

De szerinted a Gulag volt a rosszabb.

Mert elmebeteg vagy. Ezért vagy náci. Ti, mongolFidióták mindannyian fogyatékos elmebeteg pszichopaták vagytok.

antiindex 2022.03.04. 06:39:59

@tiltsál ki te gyökér:

figyusz, te a mongolFidióta, elmebeteg, Putyin.fasszopó náci!

1) "A kis barátod" tehát elismered, hogy hazudtál, mert nem én írtam
2) "majd ellenállnak." ez ugye vélemény arról, hogy mit fognak csinálni, és nem felszólítás arra, hogy mit csináljanak

magyarul sem tudsz, sötét vagy, mint a főd, hazudozol, fingod nincs semmiről.

pont ilyenek a náci mongolFidióták, Putyin fasszopói. ti vagytok a magyar társadalom legalja, a genetikai selejt, a hulladék.

pista18721 2022.03.04. 06:48:27

@GyMasa:

alapjarat.blog.hu/2021/06/15/az_onvezeto_autozas_8_komoly_kihivasa?full_commentlist=1#c40721532

"Majd, ha az önvezető rendszer, Alaszkában, egy téli éjszakán, a térdig érő, és sűrűn eső hóban, egy országúton (sőt, egy mellékúon) is képes az autót elvezetni, akkor térjünk erre vissza."

nyuszika, pár éve, március 15-én láttuk, hogy ilyen körülmények között az autópályán reked az összes autó, és majd a Pintér Sándor jól nem segít nekik. ennyit az önvezető autó is tud.

továbbá a biztonság volt a kérdés, ha te térdig érő hóban csinálsz egy balesetet, akkor gratulálok. olyan idióta vagy, mint a főd.

pista18721 2022.03.04. 06:58:30

@tiltsál ki te gyökér:

kuntakinte100.blog.hu/2022/03/02/vesztes_haboru?full_commentlist=1#c41253684

Egészen szürreális az, hogy te a szalmabáb érvelést milyen húgyagyú szinten nyomod. A "szalmabáb érvelés" arra az ámokfutásra, amit itt levágtál, egy eufemisztikus, filozófiai, fennkölt kifejezés. Mert hát bazdmeg, állította Boldeone2 azt, hogy az ukrán civilek azzal fogják megállítani az oroszokat, hogy kiállnak eléjük, mint a Tienanmen téri híres fotó? Ugye az se állította meg a diktatúrát, csak ikonikus lett. Állította a jó édes kurva anyád, az apád faszát! Amit Boldeone2 írt, hogy az oroszok népirtást csinálnak, és ez igaz. Az utóbbi napokban egyre durvább a népirtás. Lakótelepeket lőnek, minden ok nélkül. És nem, nem villanógránáttal, azon már rég túl vannak. Nagyon le vagy maradva, te kis Down-kóros selejt! Viszont azt egy Adolf Hitler meg Hermann Göring nevű idiótának meg kellett már keserűen tanulnia, hogy a lakosság bombázásával nem lehet háborút nyerni. A lakosság egyre inkább meg fogja utálni a bombázókat, és egyre jobban kiáll ellenük. Az orosz hadseregnek jelenleg az ukrán hadsereg óriási veszteségeket okoz, és több, mint egy héttel a háború eleje óta az idióta Putyin maximum délen vett be két várost. Ez édeskevés. A tízszeres túlerőben levő Oroszország nem bír el Ukrajnával. Ez iszonyatos égés, csak az iszonyatosabb ennél, hogy népirtással próbálják a kudarcaikat kompenzálni. Ilyen idióta, agresszor, náci hadigépezet már rég nem volt a világban. És amit Hitler nem fogott fel, azt Putyin sem, de te sem, mert mindannyian olyan elmebeteg, hülye kis selejtek vagytok.

De téged is szájbavágott a realitás az elmúlt pár napban...

antiindex 2022.03.04. 07:22:53

@tiltsál ki te gyökér: "Mivel egyikünket sem olvas egy darab ukrán sem, ezért "

ezért még nagyobb hülyeség, hogy beleugatsz abba, hogy mit csináljanak az ukránok.

pont ilyenek a náci mongolFidióták, Putyin fasszopói. ti vagytok a magyar társadalom legalja, a genetikai selejt, a hulladék.

konrada 2022.03.04. 07:47:09

@tiltsál ki te gyökér: Egy mariopoli beszámoló:
"A tanárnő azt is elmondta, hogy az ukrán katonák mellett a helyiek is fegyvert fogtak az oroszok ellen, de ez sem használt.

Körülbelül 50-60 embert megöltek. Ők egy orosz tankot próbáltak meg semlegesíteni Molotov-koktélokkal, de meghaltak, azonnal lelőttek őket"

Még ha valószínű túlzó is a szám, de azért mutatja a hatékonyságát a hősképzésnek.

tiltsál ki te gyökér 2022.03.04. 08:03:24

@konrada: Ááá, dehogy. Ez is csak az orosz propaganda...
A tankot arra tervezték, hogy civilek puszta kézzel elbánjanak velük...

Molotov koktél? Most tényleg. Az ukrán oldalon is vannak katonaviseltek, ugyanaz a technikájuk van mint az orosznak. Tényleg nem tudja elmagyarázni egyik sem, hogy 30 éve nem ér semmit a molotov, mert ezekbe a tankokba nem folyik be a benzin.

pista18721 2022.03.04. 08:04:29

@tiltsál ki te gyökér: kuntakinte100.blog.hu/2022/03/02/vesztes_haboru?full_commentlist=1#c41254452

hazudsz, nácigeci, én nem írtam olyat,, hogy az ukránok márpedig, mindenképpen harcoljanak. az ukránok maguktól harcolnak. te vagy itt kettőnk közól az, aki bele akarsz ugatni az ukránok dolgába.

pontosan azért náci, mongolFidióta fasszopó, mert ilyen elmebeteg. titeket állatkertben kellene mutogatni!

GyMasa 2022.03.04. 08:20:17

@tiltsál ki te gyökér:
"Mint mindenki akibe szorult némi érzés, meg józan ész."
Igen, de ezt sajnos le kell írni, mert ezeknek ugye, aki nem szopja fel az általuk papagájkodott minden idiótaságot (mint _népírtás_ és társai) azok ugye autómatikusan Putyin támogatói.
(Mondjuk, semmi foganatja nincs.

"Viszont amíg ez a propaganda, hogy az ismeretlen pilóta lelőtt 6 oroszt, hogy álljatok ki és utolsó leheletig harcoljatok, akár fegyver nélkül is.."
Jelenleg az Ukrán csapatok veszteség nélkül állnak, ha megnézed a híreket.
(Ami ugye eleve marhaság, mivel kb egyforma a felszereltség, meg a kiképzettség, akkor kb egyformák a veszteségek is. Talán a védekezés egy kicsit kedvez az Ukránoknak, viszont aszámbeli fölény az Oroszoknak. Egy biztos, a mostani számoknak nem lehet hinni, és lehet, hogy az igazi számokat soha nem tudjuk meg.)

"Ha ez a félhülye már felhozta 56ot.
Nov 4-én indult az orosz támadás. 7-én gyakorlatilag minden fontos ponton feladták. Csepel még kitartott 4 napig, de ez leginkább azért, mert egy darab híd volt, amit tudtak tartani. "
Az a baj, hogy ez megintcsak rossz stratégia, hiszen ott is hasonlóan felhergelte a magyar népet a nyugat, hogy majd jól jönnek megvédeni a szabadságunkat, de valahogy csak nem sikerült betartaniuk az ígéreteiket...

"Lehet tisztelni a próbálkozást, de nagyobb ellenállással csak még jobban szétlőtt országot értek volna el. "
Én is mondtam az egyiknak, amikor felmerült a "dehát akkor mégis mit csinálhatnának?" kérdésre, hogy esetleg letehetik a fegyvert, és egyre durvuló szankciók mellett lehet tárgyalni a békéről. Mert, akkor nem hal meg feleslegesen több ember, és nem kell mindent újjáépíteni utána.
Hú, de el lettem hajtva... (merugye, népírtás)

GyMasa 2022.03.04. 08:22:47

@tiltsál ki te gyökér:
"Molotov koktél? Most tényleg. Az ukrán oldalon is vannak katonaviseltek, ugyanaz a technikájuk van mint az orosznak. Tényleg nem tudja elmagyarázni egyik sem, hogy 30 éve nem ér semmit a molotov, mert ezekbe a tankokba nem folyik be a benzin. "
Miért, Bárkinek, aki ezt az egészet kitalálta, majd elmondta az embereknek, nem mondták el ezt az apró "űjságot"?
Téynleg a CIA tanácsadók nem szóltak Zelenszkijnek erről (Vagy Klicskonak, már nem tudom, kinek az ötlete volt, de nem is érdekes.)

pista18721 2022.03.04. 08:33:15

@tiltsál ki te gyökér:

kuntakinte100.blog.hu/2022/03/02/vesztes_haboru?full_commentlist=1#c41254426

index. március 3. cikk. Harkiv nincs elfoglalva, ott a térképen, a cikkben bemutatják, hogy lövik.

liveuamap.com/en/2022/3-march-russian-army-fired-on-kharkiv-again-houses-at-pivnicha

pontosan azért náci, mongolFidióta fasszopó, mert ilyen elmebeteg. titeket állatkertben kellene mutogatni!

tiltsál ki te gyökér 2022.03.04. 08:41:28

@GyMasa:
Egyébként ténlyeg döbbenet.
www.youtube.com/watch?v=ce83o_AdzfM

És utána a hozzászólások, hogy igen, így kell, ez a hatékony.

pista18721 2022.03.04. 08:43:08

@GyMasa:

kuntakinte100.blog.hu/2022/03/02/vesztes_haboru?full_commentlist=1#c41251422

1) Paks I.ben lassanként havonta leáll egy-egy blokk
2) Paks II biztos nem lesz meg 2030-ig, de most elnézve ezt a háborút, még fog csúszni 5 évet. legvalószínűbb meg az, hogy ti atombuzik buktok, és Paks II sose épül meg. de játsszuk azt, hogy megépül

de Paks I és Paks II között most már biztosan lesz kurva sok év hézag, amikor meg kell oldani Magyarország áramellátását atom nélkül.

tehát kell, hogy legyen, és lesz megoldás.

ertelemblog.wordpress.com/2019/02/16/miert-lesz-csod-paks-ii/

az áramellátás kőszén, nukleáris, és egyéb fasz megoldások nélkül nem egy fizikailag, vagy technikailag lehetetlen dolog. csak a megfelelő motiváció kell hozzá.

a zöld fordulat egyébként is teljes gőzzel ment, az ukrán háború pedig sokszorosára fogja növelni a zöld fordulat sebességét.

ha megnézed, akkor a nap és szélenergiás cégek azok, amelyek szárnyalnak, szárnyaltak még akkor is, amikor minden más zuhant.

Putyin-fasszopó, mongolFidióta, náci, atombuzi vagy.

a totálkár az agyadban ugye nem egy kis elszigetelt jelenség.

GyMasa 2022.03.04. 09:48:37

@tiltsál ki te gyökér:
Igen, az a molotov koktél még a NULLA páncélozottságú sima teherautórol is lepattant...
És, NEWSBREAK (bár, ezt már mások is leírták elöttem) a Molotov koktéknak MA semmiféle hatása nincs a tankokra. MAximum, ha éppen nyitva van, ÉS olyan ügyes az a civil, hogy be tudja dobni a katonák közé...
De, jól mutatja a katonák RETTEGÉSÈT, hogy nyitott tankkal kóricálnak ott a civilek között.
Biztos nyakig be vannak rosálva.

GyMasa 2022.03.04. 10:01:19

@pista18721:
" Paks I.ben lassanként havonta leáll egy-egy blokk"
Hát, persze, matyika!
Az utolsó, érdemi incidens 10 éve volt:
hu.wikipedia.org/wiki/MVM_Paksi_Atomer%C5%91m%C5%B1

"Paks II biztos nem lesz meg 2030-ig, de most elnézve ezt a háborút, még fog csúszni 5 évet. "
Mi? egy eddig 8 napos háború miatt 5 évet???

"..legvalószínűbb meg az, hogy ti atombuzik buktok, és Paks II sose épül meg. de játsszuk azt, hogy megépül"
Nem, matyika a legvalószínübb az, hogy majd a VALÓSÁG veled fog szembejönni, ahogy eddig minden alkalommal megtörtént.
Jelenleg az atomerömü beruházások pont nem embargósak még, sz´val Paks2 épülni fog tovább.
(És, ne gyere majd a "dehátkecsatoljákazoroszokataSWIFTrölésakkor hogyleszkifizetve", mert, hidd el nekem, azt is mg fogják majd oldani)

"az áramellátás kőszén, nukleáris, és egyéb fasz megoldások nélkül nem egy fizikailag, vagy technikailag lehetetlen dolog. csak a megfelelő motiváció kell hozzá."
Jaja, meg nagyon mély zsebek.

"a zöld fordulat egyébként is teljes gőzzel ment, az ukrán háború pedig sokszorosára fogja növelni a zöld fordulat sebességét."
Igen, Putyin is a "zöld fordulat" (jelentsen is az bármit) indította meg a háborút...

"ha megnézed, akkor a nap és szélenergiás cégek azok, amelyek szárnyalnak, szárnyaltak még akkor is, amikor minden más zuhant."
Persze, hogy szárnyalnak, amikor az EU meg az USA is boríja bele számolatlanul a súlyosan piactorzító szabályaikkal az EUR és USD milliárdokat ezekbe a cégekbe.
Tudod, nem úgy nehéz "szárnyalni", hogy aládteszik a fix támogatásokat, meg töled kötelezö átvenni a villanyt, amikor éppen megtermeled, és nem téged büntetnek, ha nem tudsz szállítani, amikor szükség van rá...

Ez a nicked is megy at adblokkos szüröbe, úgyhogy nem kell eröletetned magadat a válasszal, mert látni sem fogom!
(persze, tudom, ez semmit nem ér neked, de én elöre szóltam.)

arthurthedent 2022.03.04. 10:41:24

@tiltsál ki te gyökér: "Ha lenne eszük, akkor feladnák, aztán mehetnének tárgyalni."

Na b+, te is valami iszonyat nagy észlény lehetsz. Szerinted ha most nem akarnak tárgyalni az oroszok, akkor ha feladnák az ukránok a harcot utána mi a francnak akarnának tárgyalni?! Hogy lehet ilyen marhaságot terjeszteni?!

tiltsál ki te gyökér 2022.03.04. 10:57:57

@arthurthedent:
"Szerinted ha most nem akarnak tárgyalni az oroszok, akkor ha feladnák az ukránok a harcot utána mi a francnak akarnának tárgyalni?! "
Hogy mégis mi legyen utána. Te ennyire hülye vagy, szerinted vége a háborúnak- akárhogyan is, akkor nem beszélnek, hanem mindenki hazamegy?
HÁrom napja kint vannak a feltételek - Krím, semlegesség, nácitlanítás.
A krím már 8 éve orosz, sokat nem kell gondolkodni rajta.
Ausztria meg Svájc is semleges, szerintem nem elfogadhatatlan feltétel.
A nácitlanítás már bonyolult dolog, nem tudom, hogy mit érthetnek rajta.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.04. 12:04:46

@tiltsál ki te gyökér:

15 másodpercnél az ukrán leugrik a tank elé, ellentámaszt neki, és izomerőből megállítja a tankot.

Emberileg tisztelem a bátorságáért, de az eszét nem irigylem tőle.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.04. 12:07:16

@GyMasa:

"De, jól mutatja a katonák RETTEGÉSÈT, hogy nyitott tankkal kóricálnak ott a civilek között.
Biztos nyakig be vannak rosálva."

Ahogy írod. Úgy beszartak a rettegéstől, hogy ki kellett nyitni a tankot, mert nem bírták elviselni a szarszagot odabenn.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.04. 13:45:40

Olvasom, hog Zelenszkij azt kéri a NATO-tól, hogy repüléstilalmi övezetet vezessen be Ukrajna légterében. Ami ugye automatikusan NATO-Oroszország háborút jelentene, hiszen ezzel a NATO aktívan belépne a háborúba. És ezt az ötletet még "egyes nyugati hangok" is támogatják, mondván, ez nem feltétlenül járna atomháborúval.

Hm. Nem feltétlenül... Nagggyon jó.

Zelenszkij nem veszi észre vagy nem akarja észrevenni, hogy egy NATO-Oroszország háborúban Ukrajna semmisülne meg elsőként, utána meg nagyon gyorsan a fél világ. Na de ő aszonygya, dögöljön meg az összes szomszéd tehene is.

Nem tudom, ki hogy van vele, én már az orosz nukleáris erők készültsébe helyezésekor is félni kezdtem. Most meg azt látom, hogy partikuláris érdekek - még ha azok egy egész országot jelentenek is - miatt egyre jobban egy atomháború felé tántorgunk.

Tapi2021 2022.03.04. 15:10:41

@Gógita:
Ha egy üzlet beindul: lehet még fokozni a végtelenségig. Európa szépen magára vette a vezeklőövet ÖNKÉNT és ügyesen veri magát a korbáccsal is!
Csak még nem imádkozik!
MAJD FOG! Fogunk. :-(

Közben TOVÁBBI szankciókat lengettek be. Lényegében maguk, magunk ellen. Pl. el akarják zárni a gázt!!!! ÉS NEM AZ OROSZOK!!!

Ez már a diliház? :-(

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.03.04. 15:38:16

@Tapi2021:

Mit lepődsz meg? Évi 55 milliárd m3 gáztól már elzárták magukat azzal, hogy nem engedik üzembe helyezni az Északi Áramlat 2-t. Amibe az oroszok beleöltek vagy 9 milliárd dollárt.

De semmi baj, mert már vannak tervek óccsó LNG importjára (mármint tervek, mert LNG-ből nincs elég), na meg a szénerőművek újbóli üzembe helyezésére, a "klímaharc" nagyobb dicsőségére. Na meg ahhoz sem kell sok ész, hogy észrevegyük, milyen hasznos ez az amerikai gázkitermelőknek, mert az utóbbi években nem nagyon érte már meg náluk a kitermelés. Most meg emelkednek az árak, máris megéri.

Tapi2021 2022.03.04. 17:20:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Persze. Már csak a tök hülyék nem látják, kinek az érdeke, ki profitál ebből?!
Pl. a komplett magyar ballib ellenzék sem látja vagy akarja látni. :-(

Ha ennyi értelemmel ne adj' Isten kormányra kerülnének, nem tudom hová kéne kivándorolni? Már szinte sehol nem az értelem uralkodik.

A klímaharc meg, hát megy a levesbe, ilyenkor nem számít.

index.hu/velemeny/2022/03/03/haboru-nelkul-is-billegett-a-kornyezeti-valsag-megoldasa-mi-lesz-ezutan-/
süti beállítások módosítása